شلوار راحتی را بیرون از خانه هم بپوشید

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شلوارهای راحتی در ابتدا به شکل شلوارهای گشاد و خاکستری کدری بودند که مردان برای کارهای بیرون از خانه می‌پوشیدند، اما به تدریج مورد علاقه زنان هم قرار گرفتند.
شلوار راحتی

در چند سال اخیر، لباس‌های راحتی به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مد تبدیل شده است. به طور خاص در روزهای پاییزی و زمستانه، زنان بسیاری را می‌بینیم که، با لباس راحتی بیرون می‌آیند! اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید اغلب اوقات شلوار راحتی بپوشید، در ادامه این مطلب از مجله دلتا ایده‌هایی را با شما در میان می‌گذاریم تا بتوانید ظاهر متفاوتی داشته باشید!

شلوار های راحتی

شلوار راحتی همه جا

اگر برای شلوارهای راحتی ارزش قائل هستید، اما به یک ظاهر کمی رسمی‌تر برای کارتان نیاز دارید، جای نگرانی نیست، چون این شلوارها نسبت به شلوارهای بگی استانداردتر هستند. پس به راحتی آن‌ها را انتخاب کنید. پاییز شلوارهای راحتی متناسبی در نمایش‌های مد حضور داشتند، پس این یک انتخاب عالی است.

تیپ تان را تکمیل کنید

برای تکمیل تیپ با شلوار راحتی از سویی شرت استفاده کنید، بهتر است آن‌ها را با یک ژاکت ترند متناسب یا یک کت به روز همراه کنید تا به شما ظاهری هوشمندانه ببخشد. همچنین می‌توانید از یک تی‌شرت راحت، یک ژاکت جین یا ژاکت چرم مصنوعی موردعلاقه‌تان استفاده کنید.

تیپ راحتی تکمیل

شلخته نباشید

در این استایل، شما نیاز دارید که شلوارهای راحتی‌تان را با ظاهری بپوشید که در آن، موهایتان را به خوبی مرتب کرده‌اید و صورتتان را به زیبایی آرایش شده‌است. در این صورت شما نشان می‌دهید که دوست دارید راحت باشید، اما «شلخته و نامرتب» نیستید.

یک آرایش شاداب شامل یک رژ لب روشن را با شلوار راحتی خود همراه کنید. و یک موی بافته شده یا دم اسبی در هم ریخته نشان می‌دهد که شما یک فرد باهوش و راحت هستید، نه یک فرد ژولیده!

سعی کنید حتماً این توصیه را جدی بگیرید.

ظاهر تک رنگ با شلوار راحتی

از نظرم شلوار و تاپ یا تی‌شرت را ست بخرید. ولی از اکسسوری با طرح‌های جسورانه و رنگ‌ها در محدوده لباس‌تان استفاده کنید. اما اگر ظاهر رنگارنگ را می پسندید، ترکیب یک شلوار راحتی رنگی با رنگ‌های قرمز، زرد، سبز، آبی، بنفش و صورتی را با یک کت شتری رنگ هم تعادل رنگی خواهد داشت.

استایل خیابانی راحت

کفش مناسب بپوشید

انتخاب درست کفش‌ها می‌توانند تأثیر بزرگی بر روی تیپ شما داشته باشند، و می‌تواند شما را از یک «دختر خانه‌نشین عاشق کاناپه» به یک «دختر مدرن شهری» تبدیل کند.

پیشنهاد مطالعه: مطمئنم مطلب آرایش با ماسک در کرونا برایتان جذاب خواهد بود.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۶:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…