آرایش با ماسک در کرونا

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قدم اول برای داشتن یک میکاپ رویایی با ماسک استفاده از لوازم آرایش مرغوب اما یک آرایش سبک است. در سال‌های کرونایی، میکاپ آرتیست‌ها ترکیب‌های جدید و خلاقانه‌ای در رنگ‌ و طرح ایجاد کرده‌اند.
آرایش با ماسک

باید بپذیریم که کرونا نه‌تنها در سلامتی، کار و کل زندگیمان تاثیر گذاشته, بلکه خود به واسطه استفاده از ماسک تاثیری جدی در آرایش و به طور خاص آرایش چشم‌ها داشته است. طوری که اگر شما ترندها را دنبال نکنید به ‌احتمال زیاد از غافله جا خواهید ماند. با مجله دلتا بمانید تا چند روش آرایش با ماسک در کرونا را بیاموزید. 

آرایش با ماسک

مدل های آرایشی جدید با ماسک

  • توجه به پوست صورت

بسیاری از خانم‌ها صرفا به میکاپ و لوازم‌آرایشی مربوط به آن توجه دارند اما نکته اینجاست که حفظ سلامت و زیبایی پوست شما در هنگام آرایش با ماسک اولویت دارد. چرا که پوست باید فشار بیشتری را تحمل کند. به همین علت است که یکی از کاربردی‌ترین ترفندها استفاده متعدد از آبرسان‌ها و اسکراب‌هاست.

توجه به پوست صورت

  • برای آرایش چشم ها وقت بیشتری بگذارید

حالا که آرایش با ماسک‌ امری اجباری شده‌است پس چشم‌ها بیشتر از همیشه دیده می‌شوند. در نتیجه کشیدن خط چشم‌های گربه‌ای سیاه و استفاده از خط چشم‌های رنگی، مژه‌های مصنوعی بلند و ریمل‌های رنگارنگ در سال ۲۰۲۱ مد شده‌اند تا چشم‌ها بیشتر به رخ بکشند.

بزرگ کردن چشم ها

  • انواع خط چشم

کشیدن خط چشم‌های مشکی، کشیده و گربه‌ای، علاوه بر این‌که چشم‌های شما را درشت‌تر نشان می‌دهند، نتیجه آن در آرایش با ماسک حتی جذابیت زیادی را هم به چشمانتان هدیه می‌کنند.

جالب است بدانید کشیدن این نوع خط چشم‌ها به قدری ساده است که حتی تا حدی خنده‌آور به نظر می‌رسد، چون فقط کافی است یک مثلث از گوشه چشمتان بکشید.

  • مدل رنگی آرایش چشم

در کنار رنگ کلاسیک مشکی از رنگ‌های دیگر استفاده کنید، خط چشم‌های رنگی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای آرایش با ماسک به حساب می‌آیند تا به میکاپ خود رنگ و روح بدهید.

ldhk 2 آرایش با ماسک در کرونا

  •  آرایش با ماسک و سایه چشم آبی

اگر فکر می‌کنید استفاده از سایه‌های آبی ترکیب عجیب و غریبی است، پیشنهاد می‌کنیم کمی در این دیدگاه تجدیدنظر کنید؛ چراکه این مدل، اتفاقا یکی از همان آرایش‌های جدید و ترندهای سال ۲۰۲۱ است!

سایه چشم آبی

  • آرایش با ماسک و خط چشم سفید

خط چشم سفید و سیاه هم احساس تازگی را به بیننده القا می‌کند و هم شیک و زیباست. این نوع آرایش چشم را بهتر است با میکاپ سبک برای گونه‌ها و لب‌ها همراه کنید و اگر حتی ترکیب درست را برگزینید، می‌توانید از خط چشم سفید به تنهایی نیز استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: حتما مطلب زاپ دار کردن شلوار جین در خانه برایتان جذاب خواهد بود.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۱:۴۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۴۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…