۷ تفریح شبانه در کیش

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران است که تفریح‌ها و جاهای دیدنی متعددی نظیر پارک‌ها،‌ کشتی‌های تفریحی و جنگ‌های شبانه و... را برای شب‌گردی دارد.
تفریحات شبانه کیش

تفریحات شبانه کیش را می شناسید؟ سالانه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر از این جزیره مرجانی بیضی شکل به مساحت نود و یک کیلومتر بازدید می‌کنند. از آنچه که از تاریخ پیداست قدمت و تاریخچه این جزیره به زمان اشکانیان باز می‌گردد. جالب است بدانید نام این جزیره در ابتدا جزیره قیس بوده است و به مرور زمان تبدیل به کیس و در نهایت نام امروزی آن کیش شده است.

از جاذبه‌های تفریحی کیش می‌توان به حریره، پایاب، کاریز، پارک آبی، پارک هنر، ساحل مرجانی، باغ وحش، باغ پرندگان، آکواریوم، دلفیناریوم، کشتی‌های تفریحی، کشتی یونانی، کلبه هور و … اشاره کرد. در این بخش از مجله دلتا شما را با جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی کیش در شب آشنا می‌کنیم.

اسکله کیش

اگر اهل پیاده‌روی و قدم زدن هستید و این کار را برای آرامش پیدا کردن و یا ورزش روزانه خود انجام می‌دهید، شب‌های اسکله جزیره کیش را از دست ندهید. همچنین امکانات تفریحی دیگری نظیر باشگاه بولینگ، سینما ۴ بعدی، بالن و دوچرخه‌سواری برای گردشگران و مسافران این جزیره در نظر گرفته شده است.

تفریحات شبانه در کیش

‌بولینگ مریم

در این مجموعه انواع بازی‌های کامپیوتری، استخر و سونا و جکوزی، بیلیارد، باشگاه بدنسازی و … برای رفاه و سرگرمی مشتریان در نظر گرفته شده است. روبه‌روی این مجموعه دریا قرار دارد و تصویر چشم‌نوازی را خواهید دید.

کشتی یونانی

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش کشتی به گل نشسته ملقب به یونانی است. کشتی یونانی از زیباترین مناظری است که هنگام غروب آفتاب می‌توانید در ساحل غربی جزیره کیش از منظره آن لذت ببرید.

بهترین تفریحات شبانه در کیش

پارک شهر

پارک شهر در بلوار خلیج فارس و نزدیک میدان امیرکبیر واقع شده است. این پارک با امکاناتی نظیر کارتینگ، سینما، کلبه وحشت، اتاق فرار و یک شهربازی کوچک یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی جزیره کیش در شب است. دریاچه مصنوعی پارک نیز با امکان کرایه کردن قایق پدالی از دیگر تفریحات آنجا است.

کشتی‌های تفریحی

اگر جزو افرادی هستید که عاشق دریا و صدای آرامش‌بخش آن هستید حتما هنگام سفر به جزیره کیش از کشتی‌های کروز تفریحی استفاده کنید. موسیقی زنده، برنامه‌های مفرح، جنگ‌های شبانه و سرو شام در عرصه کشتی از جمله تفریحات شبانه کیش است که برای مسافران این کشتی‌های تفریحی در نظر گرفته شده است.

باغ راه ایرانی

باغ راه ایرانی به وسعت سی و دو هکتار باغی است که هنگام قدم زدن در آن حس می‌کنید در ایرانی کوچک قرار دارید. این باغ با هدف معرفی تمامی اقوام و فرهنگ‌های ایران یکی از مهم‌ترین پروژه‌های جزیره کیش برای جذب گردشگر و مسافر است. از هر قوم و استان ایران یک اثر تاریخی را در این باغ بازسازی کرده‌اند.

شهربازی هایلند کیش

یکی از بهترین انتخاب‌هایتان برای وقت گذرانی مخصوصا در هنگام شب شهربازی هایلند است. این شهربازی با ۶۰ بازی مهیج و سرگرم‌کننده برای تمامی سنین تا ساعاتی از بامداد برای ورود مسافران باز خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهشتی در ایران که شیطان به آن راه یافته است را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

    بسیار عالی واقعا خسته نباش من اللاه توفق با مطلبی نوشته شد خدا ی حی قیام ازشما راضی باشد

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما. تشکر

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۷:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…