پاییز چی بپوشیم که رنگ امسال باشه؟

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید بارها از خود سوال کرده اید که امسال پاییز چی بپوشیم که پاییز را فریاد بزند. این مطلب به شما می‌گوید که رنگ‌های ترند شده پاییز امسال کدامند.
پاییز چی بپوشیم

فصل پاییز را همیشه هزاررنگ شنیده‌ایم. پس خیلی تعجب آور نیست که ده‌ها رنگ هم برای پوشش با خود بیاورد. پس شما هم حتماً بارها از خود پرسید‌ه‌اید پاییز چی بپوشیم که حال و هوای پاییزی داشته باشد. با مجله دلتا همراه باشید تا پاسخ مناسبی برای سوالتان بیابید.

پاییز امسال چی بپوشیم

در زمان‌های مختلف همیشه تکه‌ای به لباس هایمان اضافه شده و تکه‌ای از گوشه آن کنده شده‌است. یعنی شال گردن، اکسسوری ها، بوت و یا چکمه، گاهی هستند و گاهی نیستند. اما مانتو، پالتو و بارانی جزء لاینفک پاییز زیباست که می‌توانید رنگ‌هایی که می‌شماریم را با آنها ست کنید.

رنگ های متضاد پاییز

  •  آبی فیروزه‌ای

آبی فیروزه‌ای از آن دسته رنگ‌ های اسرارآمیز است که طرفداران زیادی دارد. ترکیب این آبی با رنگ مشکی، انتخاب خوبی برای پاییز است.

رنگ فیروزه ای

  • سبز

امسال رنگ سبز روی بورس است. افرادی که خود را تاثیرگذار می‌دانند، از لباس‌هایی به رنگ سبز استفاده می‌کنند. نپرسید پاییز چی بپوشیم چون تضاد سبز با رنگ پاییز قطعاً نگاه هرکسی را جذب می‌کند.

  • پاییز بنفش

از بنفش به عنوان یک رنگ سلطنتی یاد می‌شود ولی در عین حال می‌توان از آن برای مهمانی هم استفاده کرد. به خصوص بنفش تیره، که نشان دهنده اعتماد به نفس و قدرت است.

رنگ پاییز بنفش

رنگ های اصلی پاییز

  • قرمز

قرمز رنگ گرم و تندی در طبیعت است و به راحتی در پاییز می توان با آن درخشید. توجه بیشتری را هم با این رنگ به خود جلب خواهید کرد.

    اگر از خودتان می‌پرسید پاییز چی بپوشیم که با قرمز ست شود خوب است بدانید: برای ست کردن با رنگ قرمر می‌توانید از رنگ‌های خنثی و یا رنگ‌های روشن‎‌‌‎‎‌‎‌تری از طیف قرمز استفاده کنید.

اگر می خواهید در روزهای سرد قرمز بپوشید بهتر است آن را با رنگ کرم، زرد و یا قهوه‌ای ست کنید.

  •  نارنجی

نارنجی هم مثل سبز امسال در صدر جدول ترند ها قرار دارد. در کنار رنگ زرد دقیقاً رنگ پاییزی را القا می‌کند و افرادی که شور و نشاط بالایی دارند از رنگ‌های زرد تیره، قرمز و نارنجی در پاییز استفاده می‌کنند.

چ رنگ بپوشیم

  • کرم (شتری)

رنگی که می‌توان آن را کلاسیک خواند کرم است. پس برای انتخاب کت و پالتو در این فصل بسیار مناسب است. حتماً می پرسید با کرم در پاییز چی بپوشیم ؟ خیلی ساده است شما می‌توانید به راحتی برای تکمیل استایل خود از تمام تُن‌های هم‌خانواده این رنگ استفاده کنید.

کرم شتری رنگ

  • پاییز طلایی

کلاً رنگ طلایی در پاییز زیاد دیده می‌شود. از محبوبیت خاصی برخوردار است و معمولاً طیف طلایی، زرد و یا قهوه‌ای روشن می تواند ترکیب رنگی خوبی باشد.

پیشنهاد مطالعه: حتماً خواندن مطلب چرا اسکراب صورت مهم است برایتان جذاب خواهد بود.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۶:۴۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۰۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۰:۲۰ ق٫ظ

    عالیست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…