شهری خارق‌العاده با غول‌پیکرترین مجسمه جهان

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در شهر کاماکورا ژاپن می‌توانید بزرگ‌ترین مجسمه برنزی جهان را مشاهده کنید. وجود این مجسمه غول‌پیکر در این شهر همواره گردشگران زیادی را به آنجا می‌کشاند.
کاماکورا یکی از شهرهای تاریخی ژاپن

کاماکورا یکی از شهرهای کشور ژاپن است که در فاصله ۵۰ کیلومتری توکیو قرار دارد. شهر کاماکورا بخشی از استان کاناگاوای ژاپن به شمار می‌رود. کاماکورا یکی از شهرهای تاریخی ژاپن محسوب می‌شود که در آن زمان به‌عنوان پایتخت غیر رسمی کشور ژاپن به رسمیت شناخته می‌شد. مساحت این شهر ۳۹ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۱۷۴ هزار نفر است.

کاماکورا دارای چندین معبد تاریخی مهم است که هرساله گردشگران بسیاری را به آنجا جذب می‌نماید. شما می‌توانید برای تماشای این شهر و دیدن مجسمه‌های بی‌نظیر آن در تور ژاپن با مجله دلتا همراه شوید.

بزرگ‌ترین مجسمه برنزی جهان

مجسمه برنزی معروف بودا در این شهر قرار دارد. این مجسمه به‌قدری شهرت دارد که سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن آن به شهر کاماکورا می‌روند.

شهر مجسمه های برنزی در ژاپن

مجسمه بودا ابتدا در معبدی قرار داشت که بعد از مدتی توسط سونامی تخریب شد و از آن زمان تاکنون این مجسمه در محیط بیرونی شهر کاماکورا نگهداری می‌شود. برای دیدن آن نیازی به پرداخت بلیت ندارید و به‌راحتی می‌توانید آن را در هوای آزاد شهر مشاهده فرمایید.

این تندیس ۱۳ متر طول دارد که شما برای دیدن آن حتما باید به آسمان خیره شوید و این یکی از ویژگی‌های حیرت‌انگیز این مجسمه است. همچنین وزن این مجسمه هم دست کمی از طول آن ندارد، وزن آن ۹۳ تن است که یکی دیگر از ویژگی‌های حیرت‌انگیز این مجسمه محسوب می‌شود.

معماری شهر کاماکورا

معماری این شهر در نوع خود بسیار بی‌نظیر است که متاسفانه در سال ۱۹۲۳ میلادی به‌خاطر وقوع زلزله قسمت اعظمی از زیبایی‌های خود را از دست داد.

کاماکورا

کاماکورا جدا از معماری زیبایی که داشته است دارای جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی بسیاری است که با رفتن به این شهر تمامی این جاذبه‌ها را می‌توانید مشاهده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: در بخش گردشگری مجله دلتا، کاماکورا یکی از شهرهای تاریخی ژاپن را با هم دیدیم. برای خواندن مطالب بیشتر به روستایی عجیب با تابوت و جنازه‌های آویزان مراجعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…