در ۵ مرحله آشپزخانه خود را زیبا و شیک کنید!

۹
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اغلب افراد همواره به دنبال مشاهده جدیدترین مدل‌های تزیینات هستند تا بهترین طراحی را برای آشپزخانه خود داشته باشند.
چیدمان آشپزخانه شیک

در دنیای مدرن، آشپزخانه یکی از مناطقی است که افراد بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانند. چیدمان آشپزخانه شیک برای همه کدبانوها اهمیت خیلی زیادی دارد. در این مطلب از مجله دلتا آشپزخانه شما را در ۵ مرحله تزیین می‌کنیم تا زمانی که در آشپزخانه‌های خود می‌گذرانید، لذت‌بخش‌تر باشد. 

موارد اضافی را از بین برده و فضا را آرام کنیم

بدون شک در اکثر خانه‌ها آشپزخانه کوچک‌ترین قسمت خانه است و محل نگهداری بیشتر وسایل است.  وسایل مواد مورد استفاده فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می‌کنند و آشپزخانه شما بیش از حد معمول آشفته به‌نظر می‌رسد، زیرا فضای ذخیره سازی کمتری دارد.

چیدمان آشپزخانه شیک

برای رفع این مساله کابینت‌های کاربردی می‌تواند برای چیدمان آشپزخانه شیک مناسب باشد. همچنین می‌توانید کابینت‌های نازک برای وسایل کوچک خود در فضاهای خالی بسازید و می‌توانید فضاهای بلااستفاده خود را از این طریق ارزیابی کنید. علاوه‌بر این، اگر کابینت آشپزخانه سفید را انتخاب کنید، آشپزخانه شما بزرگ‌تر و جادارتر به نظر می‌رسد.

آشپزخانه خود را روشن کنید

بسیار مهم است که فضایی که در آن کار می‌کنید جادار و روشن باشد. چراغ‌های استفاده شده در بالا و پایین کابینت آشپزخانه فضایی مدرن و شیک به آشپزخانه شما می‌بخشد. روشنایی زرد می‌تواند فضای کاری گرم‌تر و دلپذیری را در آشپزخانه شما ایجاد کند.

چیدمان آشپزخانه شیک

پنجره آشپزخانه را تزیین کنید

پنجره آشپزخانه یکی از نقاط کانونی آشپزخانه است که در زیبایی ظاهر آشپزخانه نقش مهمی دارد. تزیین پنجره آشپزخانه می‌تواند با انتخاب یک پرده مناسب یا استفاده از آویزهای زینتی و.. صورت گیرد. در تزیین پنجره آشپزخانه حتما توجه داشته باشید که ایده انتخابی مناسب با سبک دکوراسیون داخلی خانه شما باشد.

پرده جذاب در دکوراسیون

صفحه روکابینتی جدید و زیبا

بهتر است صفحه رو کابینتی را انتخاب کنید که رنگی مکمل رنگ کابینت‌ها داشته باشد . این صفحه باید ضدضربه و ضدخش بوده و به راحتی پاک گردد زیرا بیشترین فعالیت روی این صفحات انجام می‌شود. از ام دی اف، سنگ مرمر و سنگ گرانیت برای این‌ کار می‌توانید استفاده کنید.

صفحه روکابینتی جدید

آشپزخانه خود را تزیین کنید

اگر آشپزخانه سفید دارید، خوش شانس هستید! با استفاده از رنگ‌های شاد می‌توانید آشپزخانه خود را شاداب کنید. اگر به دنبال سادگی هستید، می‌توانید از طبیعی بودن میوه‌ها استفاده کرده و آن‌ها را روی پیشخوان خود قرار دهید یا از لوازم ساده مینیمالیستی استفاده کنید.

تزیین در چیدمان

اگر جایی در کابینت‌های خود پیدا نکردید، می‌توانید با آویختن تابه‌های خود به دیوار ، ظاهری شیک ایجاد کنید. برای نوشتن لیست خرید، منوی روز و دستور غذا می‌توانید از تخته‌های تخته اخیر استفاده کنید. شما می‌توانید با گلدان‌های تزیینی که به دیوار آشپزخانه خود آویزان کرده اید ، سبزی خود را پرورش دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌های جذاب و شیک برای تزیین دیوار پشت مبل را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۳:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۵۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۱۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۲۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ

    فوقالعاده زیباوظریف کار شده ولی منزل خودت باشه بااجازه ی و فضای کافی دراختیارداشتن باشی

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۲۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…