زیباترین ایده‌های چیدمان برای نشیمن منزل

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب قصد داریم تا کمی درباره روش‌ها و ایده‌های طراحی اتاق نشیمن که یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای است صحبت کنیم.
چیدمان نشیمن زیبا

اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه است. دکوراسیون اتاق نشیمن باید چگونه باشد؟ اتاق نشیمن را چگونه چیدمان کنیم که هم راحت باشد هم زیبا؟ در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکاتی برای چیدمان نشیمن زیبا می‌پردازیم.

استفاده از مبلمان طرح‌دار

استفاده از مبلمانی که در پارچه آن از الگو و طرح استفاده شده باشد، نمای بسیار زیبایی ایجاد می‌کند. اگر از چنین مبلمانی در طراحی اتاق نشیمن استفاده کردید، بهتر است از یک طراحی ساده برای سایر وسایل استفاده کرده و اجازه دهید این الگوها خودنمایی کنند. برای جلوگیری از ایجاد یکنواختی می‌توانید از یک میز عثمانی به رنگی به غیر از رنگ مبل استفاده کنید.

چیدمان نشیمن زیبا

استفاده از کوسن‌های طرح‌دار

استفاده از کوسن‌های طرح دار بهترین المان برای تزئین مبلمان است. استفاده از کوسن‌ها باعث القای بافت به فضای اتاق می‌شود. این امکان برای شما وجود دارد که از چند نمونه کوسن با طرح‌های مختلف که مکمل یکدیگر هستند را در کنار یکدیگر استفاده کنید.

چیدمان نشیمن زیبا

استفاده از مبلمان سفید و قرمز

رنگ سفید از جمله رنگ‌های خنثی است که به راحتی با دیگر رنگ‌های غالب از جمله رنگ قرمز ترکیب می‌شود. استفاده از رنگ قرمز در کنار مبلمان سفید رنگ باعث ایجاد انسجام در فضای اتاق شده و نمای زیبایی ایجاد می‌کند. به این منظور می‌توانید از وسایل تزئینی قرمز یا کوسن‌هایی به این رنگ استفاده کنید.

استفاده از مبلمان سفید و قرمز

استفاده چند منظوره از مبلمان

برای چیدمان نشیمن زیبا از مبلمان استفاده چند منظوره داشته باشید. آیا به دنبال مبلمان چند منظوره با بهترین طراحی هستید؟ به تصویر زیر نگاه کنید، مبلی که مشاهده می‌کنید دوکاره است و از قفسه کتاب و مکان مناسب برای دراز کردن پاها برخوردار است. با خرید این مدل دیگر نیازی به قفسه کتاب مجزا ندارید؛ زیرا به راحتی می‌توانید کتاب‌های خود را در کنار مبل قرار دهید.

استفاده چند منظوره از مبلمان

 

چیدمان مبلمان منزل کار آسانی نیست، اما با انتخاب مدل زیر این کار را به راحتی می‌توانید انجام دهید؛ زیرا این مبل در گوشه ای از فضا قرار می‌گیرد و نیازی به الگوهای پیچیده برای چیدمان ندارد.

استفاده از مبل کوچک

مبلی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید دارای پشتی و دسته‌های بلند است، از این رو مبل بزرگ‌تر از آنچه که هست به‌نظر می‌آید. همانطور که مشاهده می‌کنید رنگ آن زرد است و این توهم را به‌وجود می‌آورد که گویی فضا بزرگ‌تر است.

استفاده از مبل کوچک

استفاده از مبلمان اسپرت

اگر قصد استفاده از مبلمان اسپرت دارید بهتر است چیدمان آن به صورت یو مانند صورت گیرد. استفاده از یک میز کوچک در کنار پنجره می‌تواند ایده خوبی در جهت ایجاد نقطه کانونی باشد. این میز باید به دور از مبلمان باشد اما جذابیت آن به‌گونه‌ای باشد که توجه افراد را جلب نماید.

استفاده از مبلمان اسپرت

پیشنهاد مطالعه: مطلب بایدها و نبایدهای چیدمان مبل در خانه شما را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۴۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۰۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…