خانه دزدان دریایی در شهر تسخیر شده آمریکا

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از مقاصد معروف، محبوب و پرطرفدار که مورد استقبال تورهای گردشگری ارواح قرار گرفته است، «خانه دزدان دریایی» است. «کاپیتان فیلینت» شخصیت معروف کتاب «جزیره گنج» در همین خانه درگذشته است.
داستان های ارواح

تورهای گردشگری متعددی در اقصی‌نقاط جهان برگزار شده که فرصت گردشگری وحشت را در اختیار گردشگران مشتاق قرار می‌دهند. در قالب این تورها گردشگران شنونده داستان های ارواح خواهند بود، داستان‌هایی که راویانش تمامی هم و غم خود را به کار گرفته‌اند تا عنصر ترس و هیجان را به آن‌ها تزریق کنند.

بسیاری دیگر نیز خود دست به کار شده و به بازدید مکان‌های تسخیر شده می‌روند. در نهایت نمی‌توان بی‌اعتنا از کنار این واقعیت گذشت که ظاهرا در سال‌های اخیر، شاخه گردشگری وحشت مقبول گردشگران در گوشه و کنار جهان بوده است. با ما در این بخش از مجله دلتا همراه باشید تا درباره این خانه‌های تسخیرشده بیشتر بدانیم.

ساوانا، جورجیا

جنوب آمریکا تاریخی غنی و پربار دارد، اما در میان شهرهای این منطقه شاید هیچ یک به اندازه شهر «ساوانا» از گذشته‌ای عجیب و جالب توجه برخوردار نیست. در مورد این شهر خوش‌ظاهر اغلب چنین گفته می‌شود:

«ساوانا بر فراز مرگ ساخته شده است»

علت این مسئله به این حقیقت بازمی‌گردد که بخش‌هایی از این شهر روی گورستان‌های قدیمی و بزرگ ساخته شده است که دارای هزاران قبر بوده‌اند. داستان های ارواح زیادی از این شهر شنیده شده است. شاید به دلیل همین ویژگی است که ظاهرا از دیرباز ساوانا فعالیت‌های ماورایی بسیاری را تجربه کرده و می‌کند.

خانه های تسخیر شده در آمریکا

دلایل وجود روح در ساوانا

ساوانا در قرن هجدهم پا به عرصه وجود گذاشت و در طول جنگ‌های استقلال آمریکا به میدان جنگ و مبارزه طرفین تبدیل شد. در طول جنگ داخلی، ژنرال «شرمن» و ارتش اتحادیه این شهر را به اشغال خود درآوردند. ارواح، اشباح و تجسم‌های بسیاری هر ساله در ساوانا گزارش می‌شود. این امر باعث شده در سال ۲۰۰۲ «انجمن آمریکایی پدیده‌های ماورایی» نام این شهر را به‌عنوان تسخیرشده‌ترین شهرهای ایالات متحده اعلام کند.

خانه دزدان دریایی

خانه دزدان دریایی

یکی از مقاصد معروف، محبوب و پرطرفدار این شهر که مورد استقبال تورهای گردشگری ارواح قرار گرفته است، «خانه دزدان دریایی» است. یک رستوران و کافه که در میان قدیمی‌ترین بخش ایالت جورجیا ساخته شده است. خانه دزدان دریایی در طول قرون هجدهم و نوزدهم در میان دریانوردان آن زمان بسیار معروف و محبوب بوده است.

بر اساس افسانه‌های محلی گفته می‌شود که «کاپیتان فیلینت» شخصیت معروف کتاب «جزیره گنج» در همین کافه درگذشته است. خانه دزدان دریایی همچنین دارای تونلی زیرزمینی است که در نهایت به رودخانه ساوانا راه پیدا می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به قلعه‌ای روی ابرها، جاذبه گردشگری ارمنستان مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۲:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…