امپراتوری مردگان در خیابان‌های زیرزمینی پاریس

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هیچ تعجبی ندارد که مردم ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را به جست‌وجوی مکان‌های جن‌زده یا ارتباط با ارواح سرگردان بگذرانند. این جاذبه گردشگری در این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.
گردشگری ارواح

در یک نظر سنجی که در سال ۲۰۰۶ برگزار شد، ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند به پدیده تسخیر شدن اعتقاد دارند و ۲۰ درصد نیز باور داشتند که مردم می‌توانند با ارواح افراد در گذشته ارتباط برقرار کنند. گردشگری ارواح یکی از آن مواردی است که امروزه طرفداران زیادی یافته است.

هیچ تعجبی ندارد که مردم ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را به جست‌وجوی مکان‌های جن‌زده یا ارتباط با ارواح سرگردان بگذرانند. افرادی که دوست دارند تعطیلاتی متفاوت را تجربه کرده و حوادث ماورایی و داستان‌های ترسناک را در قالب گشت و گذاری متفاوت، لمس کنند. در این میان صنعت توریسم و گردشگری نیز از این قافله عقب نمانده و از تمامی ظرفیت‌های موجود خود برای جلب توجه گردشگران استفاده کرده است.

در ادامه همراه شما عزیزان در مجله دلتا یکی از این مکان‌های گردشگری ارواح را مرور خواهیم کرد که هر ساله جهانگردان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

کاتاکومب، پاریس

اینجا گورستان زیرزمینی و قدیمی شهر پاریس است که طبق تخمین‌های موجود، آرامگاه ابدی نزدیک به شش میلیون شهروند قدیمی این شهر است. گورستانی عجیب که منبع الهام نویسنده شهیر فرانسوی «ویکتور هوگو» بوده و البته یکی از مقاصد محبوب گردشگری ارواح جهان است. شبکه‌ای از تونل‌های پرپیچ و خم به وسعت ۱۸۵ مایل که بسیاری از آن‌ها به دلیل خطرات موجود، به روی بازدیدکنندگان مشتاق بسته شده‌اند.

گردشگری وحشت

گورستان پیچ در پیچ کاتاکومب

کاتاکامب در اواخر قرن هجدهم ساخته شد و به‌تدریج با استخوان و جمجمه افراد درگذشته تزئین شده و شکل گرفت. به دلیل همین نمایش بی‌پیرایه و صریح مرگ است که این گورستان به‌عنوان یکی از تسخیرشده‌ترین مکان‌های جهان شناخته می‌شود.

دست نامرئی روی سر بازدیدکنندگان

بازدیدکنندگانی ادعا کردند دستی نامرئی شانه آن‌ها را لمس کرده یا چیزی نامرئی آن‌ها را تعقیب می‌کرده است. شماری نیز احساساتی عجیب و ناخوشایند را تجربه کرده‌اند. البته تماشای آن همه استخوان نیز مزید بر علت شده و گاهی اوقات از هیچ، داستانی ساخته شده است.

ارواح در تور گردشگری
اگر گردشگران مایل هستند با تور گردشگری ارواح در این هزارتوی استخوانی قدم بزنند، بد نیست از راهنمای تور شخصی استفاده کنند. به این شکل این گشت و گذار پربارتر برگزار می‌شود. در این سفر ۱.۶ کیلومتری، هم به تماشای هنر چیدن استخوان‌های مردگان خواهید نشست. اگر خوش‌شانس باشید، یک تجربه متفاوت، ترسناک و شاید عجیب از مواجهه با ارواح سرگردان را از سر بگذرانید.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به سفر به دروازه جهنم تجربه باورنکردنی مراجعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۵۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۱۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…