جزیره‌ای که شما را جوان‌تر می‌کند

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان ندارد یک ایرانی باشید و نام جزایر قناری را نشنیده باشید. جزایر قناری از ۷ جزیره تشکیل شده و در اقیانوس اطلس واقع است. این جزیره یکی از آرامش‌بخش‌ترین و دیدنی‌ترین مکان‌های تفریحی جهان است.
تنریف جزایر قناری

امکان ندارد یک ایرانی باشید و نام تنریف جزایر قناری را نشنیده باشید. جزایر قناری از ۷ جزیره تشکیل شده و در اقیانوس اطلس واقع است.

کسانی که دنبال هیجان زیاد هستند می‌توانند در سواحل این جزیره باد با سرعت بالا را تجربه کنند که محیطی بسیار مناسب و ایده‌آل برای موج‌سواری فراهم می‌کند. در سراسر این جزیره هتل‌هایی برای اقامت مسافرین و توریست‌ها ساخته شده و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و چند روزی در این اقامتگاه‌ها سپری کنید.

با ما در این بخش از گردشگری مجله دلتا همراه باشید تا درباره این جزیره بیشتر بدانیم.

جاذبه‌های جزیره تنریف

استخرهای کاراچیگو

در سفر به تنریف جزایر قناری حتما از استخرهای کاراچیگو نیز دیدن کنید. کاراچیگو در گذشته به‌عنوان یکی از بندرهای اصلی این شهر مطرح بود، اما وقتی آتشفشان فوران کرد این بندر به کلی نابود شد و از بین رفت. سال‌ها گذشت تا این منطقه بازسازی شود و به یکی از مناطق محبوب و دوست‌داشتنی، نزد گردشگران تبدیل گردد.

سواحل زیبای تنریف

آرامشی که در سواحل جزیره موج می‌زند تنها یکی از دلایلی است که توصیه می‌کنیم برای سفر به تنریف برنامه‌ریزی مفصلی انجام دهید. عاشقان غواصی، می‌توانند در آب‌های آرام و زلال این جزیره شنا کرده و از تمام شگفتی‌هایی که در دریا و اعماق آن پنهان شده دیدن کنند.

جزایر قناری اسپانیا

لورو پارک

در این پارک، انواع متفاوتی از پرندگان رنگارنگ و موجوداتی همچون شیر، ببر و حتی تمساح‌های بسیار بزرگ زندگی می‌کنند.

موزه انسان

مومیایی‌هایی در این موزه وجود دارد که مربوط به اولین افراد ساکن در این جزیره است. در مجاورت این موزه، یک ساختمان عجیب با معماری بسیار زیبا و خاص قرار دارد. نمای خارجی این ساختمان و شکل هندسی آن توجه شما را به خود جلب می‌کند.

غذاهای سنتی

از دیگر جذابیت‌های سفر به تنریف جزایر قناری غذاهای سنتی این جزیره است. با خوردن غذاهای سنتی تنریف می‌توانید طعم و عطر غذاهای اسپانیایی و آفریقایی را به‌طور هم‌زمان تجربه کنید.

آتشفشان آل‌تیده

جزایر قناری کجاست

یکی از مناظر دیدنی و فراموش‌نشدنی در جزیره تنریف، آتشفشان آل‌تیده است. این آتشفشان هم‌اکنون نیز فعال است و در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. آب‌ها و چشمه‌های معدنی در دامنه آل‌تیده وجود دارند که خواص درمانی داشته و برای کسانی که به دنبال افزایش سلامت جسمانی خود هستند می‌تواند بسیار مفید باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به چگونه ارزان سفر کنیم؟ مراجعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۰:۴۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۹ ب٫ظ

    عالی بود. سپاس

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…