دکوراسیون آشپزخانه قدیمی خود را به روز کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما می‌توانید با کمترین هزینه و با استفاده از ساده‌ترین وسایل دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه خود را تغییر دهید.
چیدمان اصولی برای آشپزخانه

چیدمان آشپزخانه نیازمند رعایت نکاتی کلیدی و مهم است. طراحی آشپزخانه یکی از ضروری ترین کارهایی است که باید به آن توجه کرد.  در این مطلب از مجله دلتا به  چیدمان اصولی برای آشپزخانه پرداخته می‌شود.

بین کابینت‌ها را با یک طراحی خاص بپوشانید

یک راهکار بسیار کلیدی و عالی در ایجاد حس و حال متفاوت و البته تغییر دکوراسیون آشپزخانه، تغییر رنگ و طرح بین کابینتی‌هایی است که این روزها در بازار پیدا می‌شود. طراحی‌های جذاب، لوکس و متفاوتی که در برخی از موارد هیچ نیازی به نصاب نیز ندارند و به صورت پنل‌های آماده نصب و برش به فروش می‌رسند.

چیدمان اصولی برای آشپزخانه

گل و گلدان‌ها همیشه یک ایده جذاب هستند

از گلدان‌های بزرگ یا استند های گل که با گلدان‌های کوچک چیدمان شده‌اند برای ایجاد یک جلوه باطراوت و جذاب استفاده کنید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ با گل و گلدان‌های تزئینی نه تنها روح زیبایی و طبیعت را به دیزاین آشپزخانه وارد می‌کند، بلکه یک راهکار عالی برای تغییر حس و حال آشپزخانه است.

چیدمان اصولی برای آشپزخانه

شلف و استندهای باز، ارزان اما موثر و جذاب

یک ایده ارزان قیمت و در عین حال تاثیرگذار استفاده از شلف‌های باز و استندهای معلق در دکوراسیون آشپزخانه است. یک استند چوبی دست ساز زیبا که ممکن است برای نگهداری ادویه یا حبوبات استفاده شود و یا به عنوان یک استند گلدان مورد استفاده قرار بگیرد، یک ایده عالی محسوب می‌شود.

شلف و استندهای باز

برای نصب شلف‌های معلق نیازمند دیواری بدون کابینت یا حداقل بدون کابینت های بالایی هستیم. این دیوار ممکن است مجاور پنجره و یا بر روی بخشی از جداره مشترک آشپزخانه با راهرو واقع شده باشد.

کفپوش‌ها فضا را از این رو به آن رو می‌کنند

اگر تصور می‌کنید با دکوراسیون آشپزخانه و کابینت‌هایی به رنگ سفید، فضا بیش از حد ساده و سرد جلوه می‌کند، تغییر دادن کفپوش آشپزخانه هم می‌تواند رنگ و گرمای زیادی را به دیزاین آشپزخانه وارد کند.

دکوراسیون آشپزخانه

یک فرش نرم با طراحی‌های مدرن تیره رنگ، یک قالیچه ساده رنگارنگ یا یک گلیم سنتی و حتی یک موکت تیره رنگ که تمام بخش‌های اصلی سرامیک کف را پوشش داده است، همگی می‌توانند ایده‌های مناسبی برای انتخاب این کفپوش باشند.

نورپردازی را دست کم نگیرید

یکی از موارد چیدمان اصولی برای آشپزخانه استفاده از نورهای سقفی، لوستر اصلی آشپزخانه، روشنایی‌های دکوراتیو دیواری و نورپردازی‌های مخفی است که همگی می‌توانند، جلوه‌های زیبایی در دیزاین آشپزخانه پدید آورند. استفاده از یک روشنایی دیواری جذاب چوبی به شکل فانوس یا یک استند معلق با نورمخفی بر روی دیوار می‌تواند از این نورپردازی‌ها باشد.

نورپردازی آشپزخانه

پرده‌های رنگی برای آشپزخانه

پرده‌های رنگی رنگی و با طراحی‌های شاد دقیقا همان چیزی است که فضای آشپزخانه سفید منزل شما به آن نیاز دارد. به همان زیبایی که پارچه خود را رها و آویزان می‌کند، رنگ‌ها در فضای آشپزخانه پخش می‌شوند و سردی فضا را در خود حل می‌کنند.

پرده‌های رنگی برای آشپزخانه

یک دکوراتیو جذاب مانند یک گلدان یا حتی کتری رنگی از رنگی که به صورت عمده در پارچه پرده به‌کار رفته است، می‌تواند برای ایجاد تناسب رنگی بهتر در بخشی از کابینت یا روی میز اپن قرار بگیرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اشتباهات بزرگ در دکور خانه که نباید انجام دهید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۳:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…