دکوراسیون خانه خود را مدرن و به‌روز کنید!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی دکوراسیون منزل مدرن و جدید در سراسر دنیا تبدیل به صنعتی بزرگ و پر طرفدار شده است که با ایده‌های جدید و طراحی‌های گوناگون همراه است.
دکوراسیون مدرن در خانه

اگر خانه شما به سبک سنتی طراحی شده و می‌خواهید تغییر و تحول در آن ایجاد کنید با ما همراه باشید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکاتی برای دکوراسیون مدرن در خانه شما با کمترین هزینه می‌پردازیم.

رنگ‌های روشن را با هم ترکیب کنید

یکی از ساده‌ترین روش‌های ایجاد تغییر و تحول در خانه تلفیق رنگ‌های روشن است. رنگ زرد روشن حسی مدرن ایجاد می‌کند در حالی که سبز نعنایی ملایم نمایی سنتی اما جوان پسند به خانه می‌بخشد. رنگ آبی نیز آرامش را در فضا پراکنده می‌کند و حس ناب زندگی را به ارمغان می‌آورد.

دکوراسیون مدرن در خانه

از رنگ‌های یکپارچه استفاده کنید

الگوهای پیچیده و سه بعدی بعد از مدتی تکراری و خسته کننده می‌شوند به همین دلیل اگر می‌خواهید فضای خانه خود را مدرن کنید استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های یکپارچه بهترین روش است. از بافت، روکش‌ها، فلزهای ترکیبی و وسایل خوش فرم برای ایجاد الگو و جذابیت بهره ببرید.

دکوراسیون مدرن در خانه

تصاویر هنری متفاوت بر روی دیوار نصب کنید

به نمایش گذاشتن یکسری تصاویر هنری چاپ شده از یک مجموعه هنری یکی از ویژگی‌های دکوراسیون سنتی است اما زمانی که این تصاویر مشابه باشند نوعی جسارت در فضا به چشم می‌خورد. برای در هم شکستن دکوراسیون سنتی و ایجاد تغییر می‌توان از تصاویر کلاسیک و یا سایر آثار هنری غیر مشابه استفاده نمود.

تصاویر هنری بر روی دیوار

یک فضای غیر منتظره ایجاد کنید

اصولا اکثر ما انتظار داریم یک میز کنسول یا یک آینه در پایین راه پله‌ها ببینیم اما نظرتان در مورد یک جفت صندلی چیست؟ علاوه بر آن برای تزئین فضای پایین پله‌ها می‌توان از یک سکو برای تکیه دادن آثار هنری و یک گلدان سبز استفاده نمود. فضا را با تزئینات غیرمعمول مزین کنید و از دکوراسیون آن لذت ببرید.

آثار هنری بر روی دیوار نصب کنید

یکی از دکوراسیون مدرن در خانه استفاده از آثار هنری است که تحولی عظیم در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کند. انتخاب تابلوها بر اساس الگوهای هنری دکوراسیون خانه را زیباتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

آثار هنری بر روی دیوار

با الگوها بازی کنید

یکی از آسان‌ترین روش‌های ایجاد تغییر, بازی با الگوها است. یک طراح سنتی برای اتاق تاقچه طراحی می‌کند اما یک طراح مدرن میز پایه بلند برای طراحی دکوراسیون اتاق انتخاب می‌نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب رنگ پرده پذیرایی را چگونه انتخاب کنیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…