داستان‌‌های ترسناک عمارت‌های قدیمی

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
باید بپذیریم که بر خلاف انکار عده‌ای، اغلب مردم از وجود خانه‌های تسخیر شده و داستان‌های عجیب و ترسناکی که حول وجودشان شکل گرفته است، با روی باز استقبال می‌کنند.
مکان های ترسناک

اگرچه بسیاری از مکان های ترسناک شهرت خود را مدیون شایعات خرافی هستند اما گاهی عمارت‌های حقیقی با داستان‌های ترسناک واقعی، حضور خود را به رخ می‌کشند. امروز در مجله دلتا مروری کوتاه خواهیم داشت بر تعدادی از خانه‌های این‌چنینی که گذشته و حال‌شان با نام و حضور ارواح پیوندی تنگاتنگ پیدا کرده و عاملی برای جلب توجه و شهرت هرچه بیشتر آن‌ها شده است.

خانه آدام توروگود، ویرجینیا بیچ

دو تجسم مهمی که به کرات در این خانه رویت شده و باعث به شهرت رسیدن آن شده‌اند، متعلق به یک زن و یک مرد هستند که هر دو با شکل و شمایلی شبیه به مردمان قرن هجدهم پیش چشم افراد ظاهر شده‌اند. شبح زن معمولا در حال حمل شمعدان‌ دیده شده است، این در حالی است که مرد به‌سادگی از یک اتاق به اتاق دیگر می‌رود، گویی به‌دنبال چیزی می‌گردد.

خانه های وحشت

قلعه مانرسا، بندر تاوزند، واشنگتن

داستان رویدادهای عجیب این خانه چیست؟ ظاهرا در داخل خانه بیشتر وسایل الکتریکی به‌صورت کاملا خودکار روشن و خاموش شده و درها به میل خود باز و بسته می‌شوند. در این میان به نظر می‌رسد طبقه سوم، بیش از هر بخش دیگر این عمارت در تسخیر ارواح است. صدای راه رفتن و اصوات عجیب و ماورایی اغلب در این طبقه به گوش می‌رسد.

عمارت آن استریت، بندر تاوزند، واشنگتن

عمارت آن استریت یک عمارت دوست داشتی است که در سال ۱۸۹۹ و به سبک ویکتوریایی احداث شد. این خانه توسط فردی به نام جرج استریت برای همسر جدیدش «آن» تهیه و تدارک دیده شد.

خانه های ارواح

بعد از مرگ آن‌ها تنها ارواح ساکن این ملک آن دو نفر نیستند. ظاهرا روح پرستاری که آن‌ها برای مراقبت از تنها فرزندشان «ادوارد» استخدام کرده بودند نیز همراه آن‌ها در این عمارت حضور دارد. روح جرج و آن در گوشه و کنار خانه مشاهده شده، اما روح پرستار هم مشاهده و هم احساس شده است.

عمارت موریس جامل، نیویورک سیتی

خانه های تسخیرشده

در برهه‌ای از زمان، جرج واشنگتن از این ملک به‌عنوان مقر اصلی خود استفاده کرده است. افرادی که بارها در این عمارت مشاهده شدند و بر اساس شواهد موجود، به نظر می‌رسد متعلق به همان دوره یا چند دهه‌ بعد از آن باشند. مالک بعدی این ملک زنی به نام «الیزا جامل» بود که ظاهرا هم روح او و هم روح دو همسرش نیز در این خانه به حضور خود ادامه داده‌اند. یکبار یکی از بازدیدکنندگان وقتی سربازی را دید که از یک نقاشی دیواری بیرون می‌آید، از شدت وحشت بیهوش شد.

در این مطلب با چند مورد از مکان های ترسناک جهان آشنا شدیم. برای مطالعه بیشتر به موزه شکنجه، مخوف‌ترین موزه گردشگری مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…