زنی که با خبر خوش، همسرش را کشت!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به جرات می‌توان گفت که هیچ موجود زنده‌ای از مرگ استقبال نمی‌کند و بیشتر مرگ‌و‌میرها به خاطر وقایع طبیعی پیش می آیند، اما طبیعت بی رحم است و هرازگاهی، وحشت انگیز هم می شود.
مرگ های غیر منتظره
از قدیم گفته‌اند، مرگ حق است و پیمانه هر کس زمانی که پر شود، دیگر چاره‌ای جز رفتن ندارد. ولی چگونه مردن اهمیت خاص خودش را دارد. بعضی‌ها خیلی عادی و با آمادگی ذهنی کامل اطرافیان از دنیا می‌روند و برخی دیگر دچار مرگ‌های غیرمنتظره و اتفاقی می‌شوند. در اینجا به برخی از مرگ های غیرمنتظره و متفاوت اشاره می‌کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

خبر خوش همسر

«فرانسیس فیبر» درون سنگر نشسته بود که همسرش با بیسیم به او خبر داد دخترشان به دنیا آمده است. فرانسیس از شنیدن این خبر آنچنان خوشحال شد که به هوا پرید و در همان زمان مورد اصابت گلوله یک سرباز آلمانی قرار گرفت و مرد.

خودکشی سیاستمدارانه

«بود دویر» یک سیاستمدار جمهوری‌خواه بود که در یک مصاحبه تلویزیونی مطبوعاتی اقدام به خودکشی کرد. او که متوجه شده بود به خاطر افشای شرکت او در یک توطئه سیاسی محکوم به ۵۵ سال حبس می‌شود بلافاصله با یک هفت‌تیر به خودش شلیک کرد.

 مرده پیروز

«فرانـک هایس» معروف به «جاکی» یک اسب‌سوار معروف بود که در مسابقات اسب‌سواری مختلفی شرکت کرده بود. او در آخرین مسابقه خود دچار حمله قلبی شد و روی اسب از دنیا رفت، ولی اسب همچنان به دویدن ادامه داد و «هایس» را اولین «مرده پیروز» میدان اسب‌سواری کرد.

مرگ های غیرمنتظره

همکلاسی خوشمزه

یک زن ۲۵ ساله هلندی که در شهر پاریس مشغول به تحصیل بود با یکی از همکلاسی‌های ژاپنی خود به نام «ایزی ساگاوا» دوست شد. مدتی بعد «ایزی»، همکلاسی خود را برای شام به منزل خود دعوت کرد. وقتی دعوت «ایزی» را پذیرفت، هرگز تصورش را نمی‌کرد که شام آن شب، خود او خواهد بود.

ایزی در کمال خونسردی همکلاسی خود را کشت و گوشت بدنش را برای شام پخت و خورد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب عجیب‎‌ترین زندگی‌ها‌، از زندگی در رودخانه تا هم‌‌خانگی با ۷۰۰ گربه! را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…