عجیب‌ترین سبک زندگی، سکونت در کمد خانه‌های مردم!

۴
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
سبک زندگی به معنای شیوه زندگی خاص یک فرد، گروه، یا جامعه است. سبک‌های زندگی مجموعه‌ای از ارزش‌ها، شیوه‌های رفتار، حالت‌ها و سلیقه‌ها است.
زندگی در کمد خانه های مردم 

تعداد زیادی از ما دوست داریم یک زندگی پرهیجان و غیرعادی را تجربه کنیم، دائم در معرض دقت دیگران باشیم، مشهور شویم و از همه مهم‌تر، بتوانیم نام خود را در تاریخ ماندگار کنیم. با مجله دلتا همراه باشید تا با زنی آشنا شوید که تجربه زندگی در کمد خانه های مردم را دارد.

عجیب‌ترین سبک زندگی که می‌توانید فکر کنید این است که در کمد خانه‌تان را که باز کردید دو چشم ببینید که صاف و مستقیم به شما زل زده‌اند.

«تاتسوکا هوریکاوا» زنی ۵۸ ساله است که زندگی در کمد خانه های مردم را انتخاب کرده است. این خانم مسن می‌گوید؛ بی‌خانمان است و به همین دلیل این سبک زندگی را انتخاب کرده است.

کمد خانه پیرمرد ۵۷ ساله

نکته جالب این است که وقتی «هوریکاوا» را دستگیر کردند، مدت یک سال بود که در کمد خانه پیرمردی ۵۷ ساله زندگی می‌کرد بدون این که پیرمرد متوجه حضورش شده باشد!

این پیرزن ۵۸ ساله در قسمت بالای کمد خانه این مرد ژاپنی که تنها به اندازه یک نفر جا داشته، مخفیانه زندگی می‌کرده است.

صاحب این خانه که مدتی به ناپدید شدن مواد غدایی‌اش مشکوک شده بود، چند دوربین مدار بسته در خانه خود نصب کرد و یک روز که بیرون از منزل بود‌، دوربین‌ها تصویر این دزد را بر روی تلفن همراهش ارسال کردند و او بلافاصله به پلیس تلفن کرد. وقتی پلیس به خانه رسید تمام درها و پنجره‌ها بسته بودند، بنابراین شروع به جستجو داخل کرد و بالاخره این پیرزن را در کمد بی‌استفاده خانه پیدا کرد.

این زن به پلیس گفت: من هیچ جایی برای زندگی ندارم و حدود یکسال است که در کمد خانه این مرد زندگی می‌کنم. یک روز که در خانه باز بود وارد خانه شدم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب عجیب‎‌ترین زندگی‌ها‌، از زندگی در رودخانه تا هم‌‌خانگی با ۷۰۰ گربه! را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۶:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۷:۵۶ ب٫ظ

    مطلب زیبایی بود،ممنونم

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…