۵ مبلی که هر خانه‌ای به آن نیاز دارد!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبلمان از مهم‌ترین عناصر در طراحی داخلی به‌شمار می‌روند. در واقع آنچه که به یک دکوراسیون شکل و هویت می‌بخشد، مبلمان است.
مبلمان کاربردی برای خانه

مبلمان از لوازم ضروری هر خانه‌ای است، اما در هنگام خریدن مبلمان حتما دقت کنید. برخی از مبلمان کاربردی برای خانه شما مناسب نیستند و برعکس برخی دیگر از نیازهای ضروری خانه شما هستند. در این مطلب از مجله دلتا همراه ما باشید تا ۵ مدل مبلمان ضروری برای خانه خود را بشناسید.

مبل دو نفره

هیچ مبلی به اندازه مبل دو نفره نمی‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. خودش به تنهایی یا در کنار مجموعه‌ای دیگر از مبلمان توانایی خاصی در تناسب با هر اتاقی دارد.

مبلمان کاربردی برای خانه

مدل‌هایی که پشتی آن‌ها ثابت است از مدل‌هایی که تشک‌های جدا دارند، مرتب‌تر هستند. مدل‌هایی که روکش آن‌ها در پایین مبل چین می‌خورد، فقط مناسب اتاق خواب هستند. بنابراین مدل‌هایی که پایه‌های آن‌ها آشکار هستند را بهتر است برای نشیمن انتخاب کنیم.

صندلی‌های دسته‌دار

در کنار مبل‌های راحتی، صندلی‌های دسته‌دار می‌توانند شکلی غیر منتظره یا سبکی جالب را در تضاد با مبلمان پارچه‌ای ایجاد کنند. این مدل‌ها عالی هستند و مثل لوازم تزئینی عمل می‌کنند.

صندلی‌های دسته‌دار

مدل‌هایی که پشت آن‌ها باز است و نور از آن‌ها عبور می‌کند و قسمت چوبی آن طراحی شده است، می‌تواند مدل مناسبی باشد. این مدل‌ها سبک بوده و حمل آن‌ها آسان است. صندلی‌های غذاخوری اغلب می‌توانند این کار را انجام دهند.

نیمکت در دکوراسیون داخلی

نیمکت یک وسیله بادوام است. به هر فضایی شخصیت، رنگ، حجم می‌دهد و هرزمان لازم باشد فضای اضافی برای نشستن ایجاد می‌کند.

پیدا کردن مدل‌های بدون پشتی آسان‌تر است و این مدل‌ها تنوع بیشتری دارند. مدل‌هایی با روکش‌های جالب اما با کمترین ریسک که مناسب روی مبل هم هستند را ترجیح می‌دهیم.

نیمکت در دکوراسیون داخلی

مبل‌های تکی بدون دسته

مردم اغلب به خرید چنین مبل‌هایی فکر نمی‌کنند، اما این مدل صندلی‌ها متنوع‌ترین صندلی‌های روکش‌دار هستند. بعلاوه ظاهر آن‌ها فوق‌العاده است. این حقیقت که این صندلی‌ها بدون دسته بوده و آن‌ها را برای استفاده هرکس آسان می‌کند.

مدل‌های کوچک‌تر بهتر هستند. اگر این صندلی‌ها خیلی بزرگ باشند ظاهر جذابی نخواهند داشت و جابه‌جایی آن‌ها راحت نخواهد بود.

مبل‌های تکی بدون دسته

مبل پاف عثمانی

پاف‌ها از مبلمان کاربردی برای خانه هستند. شما می‌توانید با توجه به ابعادی که منزل و اتاق نشیمن شما دارد، مبل های عثمانی و یا پاف‌های مختلف را خریداری کنید و در بخش‌های مختلف خانه از آن‌ها استفاده کنید.

مبل پاف عثمانی

می‌توانید در بعضی از بخش‌های منزل با قرار دادن یک صندلی عثمانی یا یک پاف جدید یک نوآوری را در ظاهر دکوراسیون به‌وجود بیاورید که هم باعث زیباتر شدن فضا شود و هم بتوانید در صورت داشتن فضا داخل پاف، وسایل اضافی که در ظاهر و دکوراسیون شما تاثیر گذار هستند را داخل پاف‌ها قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه بدون رنگ‌آمیزی به خانه خود رنگ ببخشیم! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…