چگونه بدون رنگ‌آمیزی به خانه خود رنگ ببخشیم!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زندگی بدون رنگ امکان پذیر نیست و ما همیشه به حضور رنگ در فضای زندگی و اتاق‌های منزل خود نیاز داریم تا انرژی بگیریم و احساس شادی و تنوع را به زندگی خود بیاوریم.
تغییر رنگ در خانه

اگر احساس می‌کنید که فضای زندگی شما بی‌رنگ و خسته کننده شده است، مجبور نیستید که هزینه‌ و زحمات زیادی را متحمل شوید. روش‌هایی وجود دارد که با هزینه کمتر و زحمت کمتر به تغییر رنگ در خانه پرداخته و جانی تازه به آن ببخشید. اما چگونه ممکن است؟ در این مطلب از مجله دلتا به شما خواهیم گفت که چگونه بدون رنگ‌آمیزی به اتاق‌های منزل خود رنگ و روح تازه‌ای ببخشید.

اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین اتاق‌های منزل

تغییر رنگ در خانه را می‌توانید با اتاق نشیمن شروع کنید. اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین اتاق‌های منزل است. پس حال و هوای این فضا در دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است.

به عنوان مثال اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید وسایل ارزان‌تر و کوچک‌تر مثل روکش مبل‌ها، رومیزی، گلدان‌ها و اکسسوری‌های تزئینی اتاق را عوض کنید یا چیزهای جدیدی به دکوراسیون اضافه کنید. می‌توانید با انتخاب رنگ‌های زیباتر و شادتر رنگ و روح تازه‌ای به فضا بدهید.

تغییر رنگ در خانه

آشپزخانه

آشپزخانه فضایی بسیار مناسب برای اضافه کردن رنگ و زیبایی به دکوراسیون است. به عنوان مثال فرشی که در کف آشپزخانه پهن کرده‌اید می‌تواند یک فرش رنگی و زیباتر باشد و کاشی‌هایی را که از دیدنشان خسته شده‌اید مخفی کند.

تغییر رنگ منزل

اگر در آشپزخانه خود فرش ندارید بهتر است برای تهیه آن اقدام کنید چون فرش آشپزخانه کار شما را برای نظافت و … بسیار راحت خواهد کرد و از نظر زیبایی نیز تعیین کننده است به شرط آن که دوام زیادی داشته باشد و قابل شستشو باشد.

اتاق خواب

اتاق خواب‌ها بدون شک نقاط کانونی منزل شما هستند. این فضا نقشی تعیین کننده در روحیات و سطح انرژی شما خواهد داشت. می‌توانید با عوض کردن چند اکسسوری و منسوجات مورد استفاده، رنگ و روح تازه‌ای به اتاق خود بدهید.

رنگ اتاق خواب

روتختی‌ها اولین چیزی هستند که در هر اتاق خواب به چشم می‌آیند. بنابراین آن‌ها را از رنگی زیبا و شاد انتخاب کنید. فرش اتاق هم می‌تواند رنگی‌تر و شادتر شود به شرطی که دیگر اثاثیه اتاق تیره و خنثی باشند، در غیر این صورت بهتر است فرش را از رنگی ملایم و خنثی انتخاب کنید.

اتاق ناهارخوری

برای رنگ بخشیدن به اتاق ناهارخوری راه‌های زیادی وجود دارد. مثلا می‌توانید یک سینی بزرگ و زیبا وسط میز قرار دهید و از دو عدد شمعدانی چشمگیر و جذاب برای کامل کردن ست میز استفاده کنید. این اشیا را در رنگ‌هایی شاد و زیبا انتخاب کنید.

تغییر رنگ در خانه

همچنین برای جذاب‌تر شدن دکوراسیون اتاق ناهارخوری یک اثر هنری با رنگ و طرحی جذاب که برای فضای اتاق ناهارخوری هم مناسب باشد را انتخاب کنید و به دیوار بیاویزید. می‌توانید از روکش‌های صندلی در رنگ‌های شاد هم استفاده کنید و رومیزی را نیز به رنگی جذاب و متناسب با فضا انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز این رنگ‌ها را در دکوراسیون خانه به‌کار نبرید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۱۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…