۵ تغییر کوچک در دکور خانه که آن را شیک‌تر می‌کند!

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر از دکوراسیون خانه خود خسته شده‌اید و چیدمان آن برای شما تکراری شده است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا تغییراتی جذاب در دکور خانه خود ایجاد کنید.
تغییرات کم هزینه در دکور خانه

با چند تغییر کوچک هم می‌توان دکور خانه را لوکس و به‌روز کرد و حتما لازم نیست برای این تغییرات متحمل هزینه‌های زیادی شوید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان تغییرات کم هزینه در دکور خانه شما خواهیم پرداخت.

سراغ پرده‌های بلند و جذاب بروید

اگر از پرده‌های ساده و معمولی برای تزئین اتاق‌ها به خصوص اتاق نشیمن استفاده کنید، دکور خانه شما کسل کننده و غیرجذاب خواهد شد. لازم نیست از پرده‌های بسیار گران و تجملاتی برای این منظور استفاده کنید فقط سعی کنید سراغ پرده‌هایی بروید که حالتی جذاب دارند. به عنوان مثال یک پرده ساتن یا مخمل در رنگی شیک و زیبا که کمی روی زمین می‌افتد و چروک می‌شود این حالت را به خوبی ایجاد خواهد کرد.

تغییرات کم هزینه در دکور خانه

لازم نیست تمام پرده‌های منزل را عوض کنید و متحمل هزینه‌های سنگین شوید بلکه عوض کردن پرده‌های نشیمن و پذیرایی برای این منظور کافی خواهد بود.

چند پتو با کوسن شیک به دکور خانه اضافه کنید

چیزی که در اتاق نشیمن شما بیش از هر شی و وسیله دیگری خودنمایی می‌کند، مبلمان آن است. یکی از تغییرات کم هزینه در دکور خانه شما استفاده از پتو روی مبلمان یکی از جدیدترین ترندهای دکوراسیون منزل است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از پتو، فضایی خودمانی و راحت در اتاق نشیمن به وجود می‌آورد که دعوت کننده است.

تغییرات کم هزینه در دکور خانه

در کنار این پتو از چند عدد کوسن در رنگ‌های دلخواه و متنوع نیز استفاده کنید تا هم راحتی شما کامل شود و هم زیبایی مبلمان اتاق نشیمن جذاب‌تر و به‌روزتر شود.

از ظرف و ظروف و جزئیات شیک‌تر استفاده کنید

وسایلی مثل ظرف و ظروف و اکسسوری‌های تزئینی تاثیر بسیار زیادی در دکور خانه دارند. به عنوان مثال بوفه پذیرایی را از وسایل شیک و زیبا پر کنید. آثار هنری کوچک و چشمگیری مثل مجسمه و گلدان ر قفسه‌ها و روی میزها بگذارید و چیزهای کوچک و ظاهره بی‌اهمیت مثل دستگیره درهای اتاق و کابینت را تغییر دهید و از انواع شیک‌تر و به‌روزتر استفاده کنید.

تغییر چیدمان منزل

یک اثر هنری بزرگ و زیبا به دیوار بیاویزید

آثار هنری بخصوص تابلوهای نقاشی اثر فوق العاده‌ای در زیباتر کردن فضای منزل شما خواهند داشت. تابلویی که انتخاب کرده‌اید هرچه بزرگ‌تر باشد اثر بیشتری در زیباتر کردن فضا دارد و شما می‌توانید آن را روی دیوار اصلی اتاق نشیمن و یا در اتاق ناهارخوری در محلی نصب کنید.

تغییر دکوراسیون خانه

نورپردازی را در دکور خانه جدی بگیرید

بیشتر افراد تصور درستی از نورپردازی منزل و تاثیر آن در فضای خانه ندارند. گاهی اوقات تفاوت یک خانه شیک و باکلاس با یک خانه معمولی و کسل کننده، در نورپردازی آن است. وقتی اتاق‌ها و همه فضاهای منزل نور کافی داشته باشند، عمق و زیبایی فضا بیشتر به چشم خواهد آمد.

اگر نور فضایی خیلی کم باشد فضا دلگیر می‌شود و اگر از حد مناسب بیشتر باشد، فضا تخت به‌نظر خواهد رسید و عمق و زیبایی آن مشخص نخواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با هزینه کم تغییراتی جذاب در چیدمان پذیرایی ایجاد کنید! را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۱۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۲۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۳ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…