با هزینه کم تغییراتی جذاب در چیدمان پذیرایی ایجاد کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راحی دکوراسیون پذیرایی نیز ایده‌های جذاب بسیاری وجود دارد. اتاق پذیرایی در بسیاری از خانه‌ها همان اتاق نشیمن است که آدم‌ها بیشترین زمان را در آن سپری می‌کنند.
تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی

تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی یکی از راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌های تغییر دکوراسیون در خانه است. در این مطلب از مجله دلتا به شما می‌گوییم که چگونه با اقدامات ساده دکوراسیون پذیرایی خود را تغییر دهید.

تغییر چیدمان مبلمان

شما می‌توانید با چیدن یک مبل راحتی سه نفره با دو صندلی روبه‌روی آن یک تغییر دکوراسیون بسیار جذاب برای دکور پذیرایی خود استفاده کنید. البته شما با این کار می‌توانید یک دکور متفاوت هم داشته باشید زیرا این نوع دکور در خانه‌های ایرانی بسیار کم است.

تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی

تغییر روکش مبلمان

یکی از راهکارهایی که شما می‌توانید با هزینه ای اندک دکور پذیرایی خود را تغییر دهید این است که رنگ مبل‌هایی که رو به روی هم هستند را با یک روکش عوض کنید مثلا رنگ یک مبل قرمز و رنگ مبل رو به روی آن آبی باشند یا یک مبل سفید مبل رو به رویش مشکی یا نوک مدادی باشد در کل دقت کنید که باید رنگ‌ها با هم تضاد داشته باشند.

تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی

تعویض رومیزی پذیرایی

یکی از کم‌هزینه‌ترین کارها برای ایجاد تغییردر خانه تعویض رومیزی است این کار باعث می‌شود شما با توجه به نوع دکوراسیون خود ( مدرن یا کلاسیک یا سبک‌های ایرانی )فضا و روح خانه را نو و تازه کنید. همچنین در این موارد توصیه می‌شود از دوختن رو میزی برای میزناهارخوری یا میز وسط پذیرایی خود داری کنید و از طرح‌های آماده برای تغییردکوراسیون خود استفاده کنید.

تعویض رومیزی پذیرایی

پرده پذیرایی و نقش شگفت انگیز آن در تغییر دکوراسیون

شاید بهتر باشد بدانید هرچه پنجره‌های اتاق پذیرایی شما بزرگ تر باشد نقش بیشتری در دکوراسیون شما خواهند داشت و حتی یک تغییر جزئی کوچک میتواند فضای خانه شما را دگرگون کند همچنین پرده‌های منزل شما میتواند به نور پردازی پذیرایی شما کمک کند و با کم و زیاد کردن نور نمای دلخواه شما را ایجاد کند همچنین شما می‌توانید:

۱- با ست کردن رنگ پرده‌ها با دیوار پذیرایی نمای بهتری را ایجاد کنند .

۲- با ترکیب رنگ میز و مبلمان با پرده یک دکور لاکچری را برای خانه خود ایجاد کنید .

۳- ست کردن پارچه‌های رنگی با رنگ پرده‌ها

پرده پذیرایی

از بوفه‌های کوتاه استفاده نمایید

قبلا بوفه‌ها در تمام خانه‌ها در آشپزخانه قرار داشت. امروزه با روش‌های نوین طراحی دکوراسیون داخلی شما می‌توانید برای تغییر در دکوراسیون پذیرایی بوفه‌ها را پشت مبل‌ها قرار دهید. البته این مستلزم این است که مبل‌های شما به دیوار نچسبیده باشد و فاصله کافی را از دیوار داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۳ اشتباه بزرگ در چیدمان مبلمان منزل را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۳۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…