چیدمان آشپزخانه خود را زیبا و مدرن کنید!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کارکردن در آشپزخانه‌ای که دکوراسیون آن زیبا باشد جالب و دلنشین‌ است، مخصوصا اگر آشپزخانه به سبک مدرن طراحی و دکوراسیون شده باشد.
دکوراسیون آشپزخانه مدرن

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر خانه‌ای است که باید بر روی طراحی دکوراسیون داخلی آن دقت و حساسیت لازم را به عمل آورید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکاتی مهم برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن می‌پردازیم.

بهترین چیدمان برای وسایل آشپرخانه مدرن

هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید به چگونگی و مکان استفاده از وسایل فکر کنید. غذاها و کاسه های صبحانه را نزدیک میز صبحانه نگهداری کنید. بسته بندی و ظروف پلاستیکی را در یک محل مفید و نزدیک یک سطح کار برای بسته بندی مواد باقی مانده نگه دارید. ظروف را در نزدیکی ماشین ظرفشویی قرار دهید تا روند تخلیه آسان شود.دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 مسیرهای عریض برای آشپزخانه طراحی کنید

اطمینان حاصل کنید که نقشه دکوراسیون آشپزخانه شما فضای کافی بین کابینت و جزیره را دارد تا بتوانید به راحتی در فضا حرکت کنید. به عنوان یک قاعده کلی، عرض مسیرهای سراسر آشپزخانه باید حداقل ۹۲سانتی‌متر باشد.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

به گوشه و کنار دکوراسیون آشپزخانه توجه کنید

هنگام تصمیم‌گیری در مورد قرار دادن کابینت و لوازم خانگی به گوشه‌ها توجه کنید. برای اینکه درهای کابینت و لوازم خانگی کاملا کاربردی باشند، در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود فضای خالی و جهت چرخش درب را برنامه‌ریزی کنید. وسایل را از گوشه و کنار خود دور کنید و مطمئن شوید که درها در صورت باز بودن همزمان به یکدیگر برخورد نمی‌کنند.

چیدمان آشپزخانه مدرن

منطقه محدوده را مرتب کنید

برنامه ریزی کنید که مواد ضروری مهم پخت و پز را در فضای مستقیم در محدوده نزدیک به محل پخت و پز ذخیره کنید. یک قفسه در کنار یا پشت محدوده قرار دهید تا روغن‌های پخت و پز، و ادویه جات را در آن جا ذخیره کنید . قلاب های S را در کنار هود محدوده قرار دهید تا گلدان ها و قابلمه های پر استفاده را آویزان کنید.

دکوراسیون آشپزخانه شیک

درهای کابینت آشپزخانه را حذف کنید

دیوارهای آشپزخانه کاملا پوشیده از کمد می‌تواند سنگین و غیر جالب به‌نظر برسد. با افزودن جزئیات جالب توجه مانند درب‌های شیشه‌ای و قفسه‌های صفحه نمایش، درها و کشوها را از هم بشکنید. همچنین می‌توانید محل ذخیرهسازی شراب یا پنجره‌ها را بین مناطق کابینت قرار دهید.

MbX5yIfA 1920x960 1 چیدمان آشپزخانه خود را زیبا و مدرن کنید!

در آشپزخانه کوچک از رنگ‌های روشن استفاده کنید

طرح‌های رنگی تیره می‌تواند فضای کوچکی را که در حال حاضر کوچک است، کوچک کرده و باعث جذابیت کمتر می‌شود. از سایه‌های ملایم روی کابینت‌های دکوراسیون آشپزخانه برای گسترش بصری یک خانه کوچک استفاده کنید. پنجره‌های بزرگ را با درمان‌های ساده پنجره‌ای سازگار کنید تا اطمینان حاصل شود که فضا نور طبیعی زیادی دریافت می کند.

رنگ‌های روشن چیدمان

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ وسیله‌ای که دکور خانه شما را جذاب می‌کند! را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۱:۱۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…