خانه‌های یک دلاری در ایتالیا

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در شهر سامبوکا در ایتالیا سواحلی وجود دارد که به خانه‌های یک دلاری شهر نزدیک است. در واقع هدف از فروش خانه‌های این منطقه با این مبلغ جذب کردن توریست‌ها است تا شهر را از رکود بازپس بگیرند.
شهر سامبوکا در ایتالیا

آیا می‌دانستید در جنوبی‌ترین منطقه زیبا و دیدنی جزیره سیسیل شهری وجود دارد که در آن می‌توانید با یک دلار صاحب خانه شوید؟ یک نکته جالب درباره خرید خانه در شهر سامبوکا در ایتالیا وجود دارد، آن هم اینکه شما کمتر از پول یک فنجان اسپرسو را برای خرید خانه‌تان پرداخت می‌کنید. شما از این منطقه می‌توانید کوه آتشفشانی سیسیل و جزایر زیبای اطراف را تماشا کنید و نهایت لذت را از این منطقه ببرید. احیانا بنای اصلی شهر را مسلمانانی گذاشته‌اند که از شمال آفریقا به سیسیل راه یافته بودند. این شهر ایتالیایی میراث اسلامی فراوانی دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

جنوب سیسیل

شهر سامبوکا در ایتالیا

در این شهر به هر طرف که نگاه کنید مناظر زیبایی از منطقه بی‌نظیر مدیترانه را خواهید دید که در جای جای این شهر جا خوش کرده است. در شهر سامبوکا در ایتالیا سواحلی وجود دارد که به خانه‌ها نزدیک است. به تازگی ده‌ها خانه در این شهر به قیمت ۱ دلار یا کمی بیشتر به فروش گذاشته شده است. در واقع هدف از فروش خانه‌های این منطقه با این مبلغ جذب کردن توریست‌ها است تا شهر را از این رکود بازپس بگیرند. اگر به مطالب عجیب گردشگری علاقه دارید، در این روستای عجیب همه آلزایمر دارند! را بخوانید.

شهری در جنوب سیسیل

فروش خانه‌های یک دلاری

برخلاف شهرهای دیگر که فقط این کار را برای تبلیغات انجام داده‌اند، در شهر سامبوکا در ایتالیا به معنای واقعی خانه‌ها را با همین قیمت به فروش می‌رسانند. بین مالکان قدیمی و جدید واسطه‌ای وجود ندارد. هر کس این خانه‌ها را بخواهد، بدون اتلاف وقت صاحب آن‌ها می‌شود. تنها قانون این است که مالکان آن باید تعهد بدهند تا خانه‌هایی که مساحت آن بین ۴۰ تا ۱۵۰ مترمکعب است در عرض سه سال با هزینه‌ای در حدود ۱۵۰۰۰ یورو بازسازی کنند. خریداران همچنین باید مبلغی حدود ۵۰۰۰ یورو به عنوان ودیعه برای انجام این پروژه پیش پرداخت کنند. بعد از اتمام این مبلغ به آن‌ها پس داده خواهد شد.

شرایط فعلی این شهر

به‌نظر می‌رسد روح مسلمانان در این شهر ایتالیایی نهفته است و بیشتر خانه‌هایی که در معرض فروش قرار گرفته‌اند در منطقه ساراسن واقع شده‌اند. در سده‌های میانه اروپایی‌ها به مسلمانان ساراسن می‌گفتند. مسلمانان ساکن در این منطقه به منظور دفاع از شهر خودشان و دفاع از آنچه که در این شهر داشتند کوچه ها را تنگ و کوچک ساخته بودند. در حال حاضر هم این شرایط در شهر سامبوکا وجود دارد.

خانه های یک دلاری در ایتالیا

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به سرزمین خانه‌های عجیب در روستای حیله ور مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۱۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…