۷ وسیله‌ای که دکور خانه شما را جذاب می‌کند!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چند وسیله دکوری اساسی در طراحی دکور خانه وجود دارد که هیچ وقت تکراری نخواهند شد و شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها به عنوان لوازم دکوری استفاده کنید. همراه ما باشید.
وسایل دکوری خانه

اغلب در مورد لوازم جانبی و تزئینی منزل سوال می‌شود که چه وسیله دکوری باید در خانه قرار دهیم؟ روی میزهای نشمین یا میزهای عسلی پذیرایی را با چه وسایلی تزئین کنیم؟ در این مطلب از مجله دلتا به شما می‌گوییم که چگونه با وسایل دکوری خانه خود را جذاب کنید.

دسته‌ای از اثرهای هنری

دسته‌ای از اثرهای هنری کنار هم جلوه بیشتری دارند تا یک اثر هنری. پس یک نوع اثر هنری را چندبار در کنارهم به‌کار ببرید تا تاثیر آن بیشتر شود.

وسایل دکوری خانه

گروهی از وسایل سفید دکوری

یکی از وسایل دکوری خانه مجموعه‌ای از لوازم دکوری سفید در برابر یک دیوار با رنگ روشن مانند یک دیوار آبی رنگ خواهد بود که می‌توان به صورت گروهی از کاسه‌ها، شمع‌ها یا گلدان‌ها، آن‌ها را وارد کرد.

وسایل دکوری خانه

شعمدانی‌ها

آیا شما کلکسیونی از شمعدانی‌ها را در اختیار دارید تا بتوانید در کابینت یا هر جای دیگری در معرض نمایش قرار دهید؟ آن‌ها را روی یک میز کنار سالنی یا هر میز خالی دیگری قرار دهید.

وسیله های دکوری خانه

این شمعدانی‌ها گرچه شکل یکسانی دارند اما ارتفاع‌های متفاوتی دارند. لزومی ندارند که همه آن ها یکسان باشد. گروهی از شمع های مختلف که به خوبی انتخاب شده باشند می‌توانند اثر زیبایی خلق کنند.

مجسمه‌ها

مجسمه‌ها این امکان را به‌وجود می‌آورند که یک اتاق را با سلیقه شخصی خودتان تزئین کنید. مجسمه‌ای انتخاب کنید که به سرگرمی و یا هر چیز مورد علاقه شما اشاره کند. برای مثال به مجسمه موجود در این عکس توجه کنید.

مجسمه‌ ها در چیدمان

آینه خورشیدی(ستاره ای)

این آینه‌های خورشیدی در بالای وسایل بزرگی مثل یک تخت خواب یا مبل و شومینه، یک نقطه بزرگ کانونی ایجاد می‌کنند. توجه کنید که چطور این آینه ستاره‌ای به جلوه بیشتر رنگ جالب این دیوار کمک کرده است.

آینه خورشیدی در دکوراسیون

یک کاسه یا ظرف زیبا

کاسه ها در مدل‌های متنوعی ساخته می شوند و می‌توان آن‌ها را با چیزهای مختلفی پر کرد. کاسه موجود در عکس پر از ملیله‌هایی است که با بافت خاصی کنار یکدیگر ردیف شده‌اند.

وسیله های دکوری

یک سینی تزئینی

سینی هم می‌تواند جنبه تزئینی داشته باشد و هم جنبه کاربردی. در خیلی از فضاها یک وسیله تزئینی عالی به‌نظر می‌رسد. جلومبلی ها مکان مناسبی برای قرار دادن این سینی های تزئینی است. همچنین به عنوان یک سطحی که می توانید روی آن گل ها را قرار دهید کاربرد دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چیدمان پذیرایی با ایده‌های ساده و شیک را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…