در این مسابقه بخوابید تا کسب درآمد کنید!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسابقه‌های عجیب بسیاری در سرتاسر جهان برگزار می‌شود. برخی از آن‌ها ریشه در قرن‌های گذشته دارند و تا به امروز ادامه یافته‌اند. اما برخی دیگر در هزاره جدید و برای جذب گردشگران به شهرهای کوچک طراحی شده و برگزار می‌شوند.
مسابقه تنبلی

محبوبیت مسابقات قهرمانی که در بعضی از کشورها انجام می‌شود نیز پای را فراتر از مرزهای آن کشور گذاشته و هر ساله بر تعداد گردشگرانی که برای تماشا و یا حتی شرکت در این مسابقه‌ها راهی کشور مقصد می‌شوند افزوده می‌شود. با مجله دلتا همراه باشید تا با مسابقه تنبلی آشنا شویم.

در غرب شهر مونته نگرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ مسابقه تنبلی را برگزار کرد که از آن به بعد به یک مسابقه سالانه مبدل شد.

برداشت کلیشه‌ای در خصوص این وجود دارد که اهالی مونته نگرو کار کردن را دوست ندارند. برای همین این شعار در اولین مسابقه تنبلی منعکس شده بود: «بدون کار هم نان وجود خواهد داشت.»

قوانین مسابقه تنبلی

طبق قوانین مسابقه، شرکت‌کنندگان اجازه دارند تا بخوابند و نیاز‌های غذایی و آشامیدنی خود را برآورده کنند، آن‌ها می‌توانند کتاب بخوانند و از تلفن همراه استفاده کنند. ایستادن نقض قوانین محسوب می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند هر ۸ ساعت به سرویس بهداشتی بروند.

ایده برگزاری این مسابقه تنبلی

یکی از مسئولان برگزاری این مسابقه گفت: مونته نگرویی‌ها به‌عنوان افراد تنبل شناخته می‌شوند. در میان مونته نگرویی‌ها افراد سخت‌کوش و بسیار تنبل وجود دارد و به‌نظر می‌رسد که هیچ حد وسطی در مورد آن‌ها وجود ندارد. ایده برگزاری مسابقه نیز از اینجا نشئت می‌گیرد.

او گفت ما به همه ثابت خواهیم کرد که مونته نگرویی‌ها می‌توانند با دراز کشیدن نیز کسب درآمد کنند.

در پایان مسابقه فردی که به مدت ۵۲ ساعت دراز کشیده بود، به‌عنوان تنبل‌ترین شهروند انتخاب و جایزه را از آن خود کرد.

در سال ۲۰۱۷ میلادی رکورد مسابقه تنبلی را فردی شکست که ۳۷ ساعت دراز کشیده بود. رکورد او به مدت سه سال پابرجا بود اما در سال ۲۰۱۷ دو مرد و یک زن رکورد ۴۷ ساعته را برقرار کردند.

برنده ۸۰۰ یورو خواهد برد که نیمی از آن نقد و نیمی دیگر به‌صورت کالا اهدا می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب غذایی که مصرف هر وعده آن ۳۶ دقیقه از عمر انسان کم می‌کند! را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…