مهمانخانه دیوانه، وحشتناک‌ترین اقامتگاه دنیا!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانه هانگ نگا یک اقامتگاه بسیار عجیب و غریب در ویتنام است که از نمای بیرونی گرفته تا نمای داخلی آن، قواعد یک خانه استاندارد را شکسته است.
خانه هانگ نگا

آیا تابه‌حال شده جایی اقامت کنید که همه جزئیاتش متفاوت باشد؟ آیا شده که بخواهید کمی از حالت عادی جهان خارج شوید و اصول و قواعدی را بشکنید که در همه‌جا حکم‌فرماست؟ اگر این فکرها به سرتان زده و این نوع ایده‌ها را دوست دارید، در این متن از مجله دلتا یکی از عجیب‌ترین مهمانخانه‌های جهان را مشاهده خواهید کرد. خانه هانگ نگا ویتنام یک اقامتگاه بسیار عجیب و غریب در ویتنام است که از نمای بیرونی گرفته تا نمای داخلی آن، قواعد یک خانه استاندارد را شکسته و به یک اثر سورئال تبدیل گشته است. با ادامه متن همراه باشید تا در مورد این خانه بیشتر بدانیم.

خانه هانگ نگا، یک اثر سورئال زنده

این مهمانخانه که به خانه دیوانه مشهور است، یک اقامتگاه جالب و هیجان‌انگیز است که هنر زیبای سورئالیسم در آن پیداست. شما می‌توانید در تمام این خانه، جزئیات این سبک را مشاهده نمایید.

 

مهمانخانه عجیب

در این مهمانخانه، اتاق‌های مجسمه‌کاری شده وجود دارد که از طریق پل‌های بسیار باریک به بیرون و به یک محلی مانند گلخانه متصل می‌شوند. این گلخانه که به‌صورت آبشاری درست شده است، اشکالی دارد که شبیه لاوای کوه‌های آتشفشانی با رنگ‌های جیغ و عجیب و غریب است. پنجره‌های این خانه شبیه تارهای عنکبوت است و همه‌چیز به گونه‌ای درست شده که به شما حس طبیعت و ارگانیک بودن بدهد. به‌علاوه میله‌های دستی موجود در خانه هانگ نگا شبیه درختان تاک جنگلی است.

معماری

این بنا ساختار پیچیده‌ای دارد که طبیعت کره زمین را در خود جای داده است. علاوه بر ساختار کلی ساختمان، به هر جزئی که بنگرید تمام عناصر طبیعت را خواهید دید.

مهمانخانه عجیب

نمای خارجی این مهمانخانه، یک ۵ طبقه را نشان می‌دهد و در آن پنجره‌هایی را خواهید دید که اصلا شبیه پنجره‌های معمولی نیستند و ساختاری غیرعادی دارند. به‌علاوه، ساختارهای شاخه‌ای را می‌بینید که تا سقف رشد کرده و انگار به‌سمت آسمان می‌روند.

نمای داخلی

خانه هانگ نگا ویتنام ۱۰ اتاق دارد که هر کدام یک حیوان را به عنوان تم در خود جای می‌دهند. مثلا اتاق ببر، اتاق عقاب، اتاق مورچه و اتاق کانگورو. همه این اتاق‌ها با حیوان مربوط به خود ارتباط دارند و تمام دکور و لوازم داخل آن‌ها، مرتبط با همان حیوان است.

خانه عجیب

خانه هانگ نگا را می‌توان یک هزارتوی عجیب و غریب دانست و پلکانی با میله‌های کوتاه دارد و نردبان‌های شیب‌داری که داخل آن مشاهده می‌کنید، اصلا برای استفاده کودکان مناسب نیست.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به رودخانه‌ای که هر موجودی را آب‌پز می‌کند! مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…