فستیوال جالب جنگ تخم مرغ و آرد در اسپانیا!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آداب و رسوم و هر کشور دارای ریشه مذهبی و برخی بر اساس افسانه‌های قدیمی است. تقریبا در همه کشورها جشن‌های مختلف برگزار می‌شود که برخی سرگرم کننده و برخی تا حدی با خشونت همراه هستند.
فستیوال جنگ تخم مرغ و آرد

آداب و رسوم و فرهنگ هر کشور دارای تاریخچه منحصر به فرد است که برخی دارای ریشه واعتقاد مذهبی و برخی بر اساس داستان‌ها و افسانه‌های قدیمی است. تقریبا در همه کشورها جشن‌ها و مراسم‌های مختلف برگزار می‌شود که برخی سرگرم کننده و هیجان انگیز و برخی تا حدی با خشونت همراه هستند.در کشور اسپانیا فستیوال بسیار عجیبی برگزار می‌شود که موجب خبری شدن آن شده است. با مجله دلتا همراه باشید تا با فستیوال جنگ تخم مرغ و آرد آشنا شوید.

جنگ عظیم مردم با تخم مرغ و آرد با هیجان بالا برگزار می‌شود. هر ساله ساکنان شهر‌های مختلف اسپانیا در بیست و هشتم ماه دسامبر با آرد و تخم مرغ، فشفشه و کپسول‌های آتش‌نشانی به جنگ با یکدیگر می‌روند. این مبارزه بخشی از جشن روز بی‌گناهان است که هر سال برگزار می‌شود.

فستیوال جنگ تخم مرغ و آرد

تاریخچه این فستیوال جنگ تخم مرغ و آرد

در این سنت ۲۰۰ ساله گروهی از مردان به نام ال انفاریناتس علیه مقامات دولتی شورشی بر پا می‌کنند و کنترل شهر را برای یک روز به دست می‌گیرند. این گروه قوانین احمقانه‌ای را وضع می‌کنند و متخلفان این قوانین احمقانه را مجازات می‌کنند. در مقابل آن‌ها گروه دیگری قرار دارند که سعی دارند نظم را به شهر باز گردانند.

در این فستیوال مردان با پوشیدن لباس نظامی با یکدیگر‌‌‌، نبرد شیرینی انجام می‌دهند.

تمام پولی که از جریمه‌های این جشن به دست می‌آید وقف خیریه می‌شود. در این مبارزه سالیانه بیش از ۱۵۰۰ تخم مرغ و هزاران کیلوگرم آرد به هر سو پرتاب می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب جو زمین پر از میکروب است را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۳۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…