شهرهایی که نام آن‌ها ترس به دل شما می‌اندازد

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در خیلی از جاهای دنیا، شهرهای مختلفی پراکنده شده‌اند که به‌خاطر اسامی عجیب، غیر معمول و ترسناک‌شان به شهرتی قابل توجه دست یافته و در ایامی از سال همچون هالووین، بسیار مورد توجه علاقه‌مندان دنیای گردشگری وحشت قرار می‌گیرند.
 نام های ترسناک و عجیب

در بازدید از عجایب دیدنی، شاید اسامی شهرها آن‌قدر جلب توجه نکند. اما در این میان بعضی شهرها اسامی ترسناکی دارند که در نوع خود جالب است.
نام شهرها تا چه حد برای شما جالب توجه است؟ هیچ‌وقت به معنا و مفهوم پنهان در پس این اسامی توجه کرده‌اید؟ جالب است بدانید شماری از شهرها در اقصی‌نقاط جهان به دلیل نام های ترسناک و عجیب و متفاوت خود مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌اند، نام‌هایی که شاید حتی در باورتان نگنجد.
در ادامه این مطلب همراه ما در دلتامگ باشید تا سفری به شماری از این شهرهای متفاوت داشته باشیم.

تامبستون (سنگ قبر)، آریزونا

«تامبستون» یکی از شهرهای با نام های ترسناک و عجیب است که در دوران تب طلا در آریزونا مشهور شده است که قاعدتا با توجه به فروکش کردن تب جست‌وجوی طلا به شهری متروکه یا به اصطلاح شهر ارواح تبدیل شده است. اما با یک نگاه کلی باید قبول کرد که این شهر حقیقتا یک شهر ارواح حقیقی است، آن هم با توجه به نام آن که به معنای «سنگ قبر» است.

نام های ترسناک و عجیب

هل (جهنم)، میشیگان

شاید شما هم عبارت «به جهنم رفتم و بازگشتم» را شنیده باشید. بی‌شک در نگاه اول این عبارت چندان رنگی از واقعیت ندارد، اما جالب است بدانید شهری در ایالت میشیگان جلوه‌ای واقعی به آن بخشیده است. شهر هل (به معنی جهنم)، در جنوب شرقی این ایالت واقع شده است، جایی که ساکنان خود را «اهالی جهنم» نامیده و با خوشحالی تمام انواع سوغاتی و یادگارهای متنوع را به بازدیدکنندگان مشتاق عرضه می‌کنند.

اسلیپی هالو (Sleepy Hollow)، نیویورک

نام های ترسناک و عجیب

ترسناک‌ترین رویدادهای آن به ماه اکتبر برمی‌گردد، زمانی که مهم‌ترین جاذبه این شهر یعنی «سوار بی‌سر» شنلش را پوشیده و سوار بر اسب، وحشت به دل‌ها می‌افکند. خانه تاریخی محلی در این ایام رنگ عوض کرده و تورهای گردشگری وحشت را میزبانی می‌کند. به طرفداران گردشگری وحشت توصیه می‌کنیم حتما در «Sleepy Hollow Haunted Hayride» شرکت کنند، هرچند تضمین نمی‌کنیم که سوار بی‌سر نقشی در این مراسم نداشته باشد!

مطلب پیشنهادی:  ترسناک ترین مکان های ممنوعه تهران + ویدیو

ترانسیلوانیا، لوئیزیانا

ترانسیلوانیا زادگاه کنت دراکولای معروف است که در کشور رومانی قرار دارد. اما در تمامی فروشگاه‌های شهر ترانسیلوانیا در لوئیزیانا، کالاهای مرتبط با دراکولا و خفاش‌های خون‌آشام را به گردشگران مشتاق عرضه می‌کنند.

قلمرو شیطان (Satan’s Kingdom)، ماساچوست

نام های ترسناک و عجیب

بد نیست بدانید یک شهر دیگر در کانکتیکات و یکی هم در ورمونت هر دو اسامی با درون‌مایه‌های شیطانی دارند. اما دلیل نامگذاری این شهر در ایالت ماساچوست که ظاهرا پیوندی با شیطان دارد، هنوز کاملا روشن نشده است.

دره اسکلت (Skull Valley)، آریزونا

وقتی برای نخستین بار پای ماجراجویان و جست‌وجوگران به این منطقه رسید، آن‌ها موفق به پیدا کردن بقایای اسکلت‌ انسان شدند. با الهام از این رویداد این شهر را «دره اسکلت» نام نهادند. در این مکان استخوان‌ها به روشنی قابل مشاهده بوده و نام این منطقه را هر آینه پیش چشم بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…