۷ وسیله که اتاق نشیمن شما باید داشته باشد!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای دکوراسیون و چیدمان فضای نشیمن ایده‌های شیک و مدرنی وجود دارد که منزل شما را امتحول می‌کنند.
وسایل مهم در چیدمان اتاق نشیمن

تا به حال دقت کرده‌اید که دکوراسیون داخلی خیلی از خانه‌ها و حتی خانه خودمان، با وجود وسایل و امکانات مدرن و به‌روز، باز هم آن‌طور که باید به‌نظر نمی‌رسند و گویا کم و کاستی دارند؟ وجود برخی از وسایل در خانه برای داشتن دکوراسیون داخلی مناسب، امری ضروری است. با این مطلب از مجله دلتا همراه ما باشید تا با این وسایل مهم در چیدمان اتاق نشیمن آشنا شوید.

یک وسیله شخصی

برای داشتن یک اتاق نشیمن جذاب و در عین حال دلنشین و خودمانی، باید از یک چیز شخصی، به‌عنوان مثال عکس‌های خانوادگی، استفاده کنید. بدون این چیزهای کوچک، اتاق شما سرد بوده و حس خوشامدگویی کمتری را برای مهمانان ایجاد می‌کند. وجود برخی وسایل شخصی و دست‌ساز فضای خانه را گرم‌تر و خودمانی‌تر می‌کند.

وسایل مهم در چیدمان اتاق نشیمن

میز جلو مبلی

شاید فکر کنید که میز جلو مبلی در درجه دوم اهمیت قرار دارد و وسایل ضروری‌تری نیز وجود دارند که باید حتما در یک خانه باشند. اما شما اشتباه می کنید؛ میز جلو مبلی یکی از اجزای اصلی اتاق نشیمن است که تکه های پراکنده را دور هم جمع می‌کند و حس کامل بودن را به اتاق می‌بخشد.

وسایل مهم در چیدمان اتاق نشیمن

میزهای عسلی

میزهای عسلی نیز مانند میز جلومبلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. در اتاق نشیمن که راحتی شما یا مهمان اهمیت دارد، باید سعی کنید در کنار هر مبل یک میز عسلی قرار دهید.

میزهای عسلی

از میزهای عسلی می‌توان برای قرار دادن گلدان یا کتاب هم استفاده کرد. فقط باید دقت داشت کل سطح آن پوشانده نشود تا امکان قرار دادن پیش‌دستی و … روی آن وجود داشته باشد.

پرده

پرده‌ها به اتاق شخصیت می‌بخشند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده از انواع رنگ‌ها و طرح‌های جسورانه هستند. با انتخاب یک پرده که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، می‌توانید فضای خانه خود را جذاب‌تر کنید.

پرده در اتاق نشیمن

فرش

فرشی با بافت نرم، که حس راحت و دلنشینی در زیر پای شما ایجاد کند، باعث زیبایی اتاق نشیمن می‌شود. فقط در انتخاب فرش باید دقت داشته باشید که با سایر اثاثیه و حتی کفپوش اتاق شما هم‌خوانی داشته باشد. قطعا در ایران که مهد فرش است، می‌توان بهترین انتخاب‌ها را برای طرح و رنگ داشت.

انتخاب فرش مناسب

گیاهان

از وسایل مهم در چیدمان اتاق نشیمن گیاهان طبیعی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید در هر خانه‌ای باشد. گیاهان بسیار تطبیق‌پذیر هستند و در هر نوع دکوراسیونی، جذاب به‌نظر می‌رسند.

فقط باید دقت داشته باشید که گیاه مناسب را با توجه به فضای داخلی خانه و آفتاب‌گیر بودن یا نبودن خانه، انتخاب کنید. گیاهان را می‌توانید در اتاق نشیمن، آشپزخانه، سالن پذیرایی و حتی در سرویس بهداشتی به‌کار ببرید.

گیاهان در چیدمان نشیمن

کوسن یا بالشت‌های راحتی

یکی از چیزهایی که در زیبایی و دلنشین کردن اتاق نشیمن تاثیرگذار است، کوسن‌ها یا بالشت‌های راحتی است. حتی اگر مبل شما بسیار راحت است، استفاده از چند کوسن نرم و راحت گزینه خوبی برای زیباتر جلوه دادن اتاق نشیمن است.

کوسن یا بالشت‌های راحتی

پیشنهاد مطالعه: مطلب تزیین دیوار منزل با ایده‌های مدرن و شیک را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۱۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…