عجیب‌ترین چیزهایی که آنلاین فروخته می‌شوند!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه مردم طرفدار خرید از فروشگاه‌های مجازی هستند، زیرا بدون هیچ زحمتی می‌توانند کالای مورد علاقه خود را آنلاین خریداری کنند. اما در بین این فروشگاه‌ها مواردی هم هستند که مطمئنا دوست ندارید هیچ‌وقت از آن‌ها خرید کنید، چون محصولات عجیبی دارند که حتی باور کردن آن‌ها هم سخت است چه برسد به خرید آن. 
emotional bearded male has surprised facial expression astonished look dressed white shirt with red braces points with index finger upper right corner عجیب‌ترین چیزهایی که آنلاین فروخته می‌شوند!

اگر به دنیای خرید اینترنتی وارد شوید، با کالاهایی مواجه می‌شوید که بسیار جالب و هیجان‌انگیز هستند و هیچ‌گاه فکر نمی‌کردید که می‌توانید چنین کالاهایی را داشته باشید. در لیست زیر چند نمونه از این کالا های عجیب آمده است که فروشگاه‌های آنلاین آن‌ها را به فروش می‌گذارند. با مجله دلتا همراه باشید.

دندان واقعی

یکی از کالا‌ های عجیب که اینترنتی فروخته می‌شود و شاید شما را یاد قتل‌های زنجیره‌ای بیندازد دندان‌های واقعی است. یکی از فروشگاه‌هایی که دندان واقعی می‌فروشد فروشگاهی است به نام etsy. شاید از نظر ما عجیب بیاید، ولی برای خیلی از افراد خریدن دندان واقعی خیلی طبیعی است. به‌عنوان مثال هنرمندانی هستند که دوست دارند با وسایلی مثل دندان هنرنمایی کنند.

ردیاب یوفو

یکی از نظریه‌هایی که اختلاف نظر‌های زیادی در مورد آن وجود دارد حضور آدم فضایی‌هاست. اگر آدم فضایی‌ها وجود داشته باشند احتمال اینکه به خانه‌های ما بیایند هم ضعیف است، اما بالاخره یک روز به کره زمین می‌آیند. پس باید آمادگی لازم را برای این اتفاق داشته باشیم. به همین دلیل در سایت آمازون محصولی به نام ردیاب یوفو به قیمت ۹۰ دلار فروخته می‌شود. با این دستگاه می‌شود تشخیص داد که آیا این موجودات در حوالی خانه هستند یا نه.

سلبریتی‌ها

مطمئنا نمی‌شود در فضای مجازی یا هر جای دیگر آدم‌ها را خرید و فروش کرد. اما اگر علاقه زیادی به سلبریتی‌ها دارید و آن‌قدر پول دارید که نمی‌دانید چگونه باید خرجش کنید می‌توانید یکی از سلبریتی‌ها را برای یک مناسبت یا مهمانی خاص استخدام کنید.

تانک

به این فکر کرده‌اید که اگر یک روز دشمن به خانه‌ شما هجوم آورد، چگونه باید از خودتان دفاع کنید؟ مطمئنا با وسایل آشپزخانه نمی‌شود در مقابل دشمن دفاع کرد. نگران نباشید، چون سایتی به اسم mortarinvestments با اضافه کردن تانک به محصولاتش خیال همه را راحت کرده است.

تانک3 عجیب‌ترین چیزهایی که آنلاین فروخته می‌شوند!

زمین در کره ماه

شاید تابه‌حال این شانس را نداشتید که روی کره زمین برای خودتان صاحب یک زمین و ملک شوید. اما می‌توانید در یک کره دیگر مثل کره ماه شانس مالک شدن را به خودتان بدهید. برای خریدن زمین در کره ماه باید وارد سایت lunarland شوید و با پرداخت ۳۰ دلار صاحب یک هکتار زمین در کره ماه شوید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرا نباید آب یخ بنوشیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۵۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۲۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۳۲ ب٫ظ

  4. امیر بهرامی

    ۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ

    جالب بودن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…