تزیین دیوار منزل با ایده‌های مدرن و شیک

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تزیین دیوار امروزه به مد جدیدی در دکوراسیون تبدیل شده که طرفداران بسیاری هم دارد. در این مطلب جدیدترین ایده‌های تزیین دیوار را ببینید.
تزیین دیوارهای خالی

یکی از راه‌هایی که با کمک آن می‌توانید چهره متفاوت و تازه‌ای به دکوراسیون منزل خود ببخشید، تزیین دیوارهای خالی است. ایده‌های بسیار ساده و متنوعی برای تزیین دیوارهای خالی وجود دارد که شما می‌توانید با کمک آن ظاهر دکوراسیون خود را تغییر دهید. با مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از قاب عکس

همیشه قرار نیست تابلوها در ارتفاع معمول نصب شوند؛ گاهی می‌توانید با قرار دادن آن‌ها در ارتفاع‌های مختلف فضایی جالب‌تر و سرگرم‌ کننده‌تری ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از قاب‌های قدیمی و خالی برای تزیینات در این فضا استفاده کنید.

دیوارهای آشپرخانه نیز می‌توانند یکی از فضاهای مناسب و دوست‌داشتنی برای قرار دادن عکس‌های قدیمی و خانوادگی باشند.

تزیین دیوارهای خالی

راهروهای آلبومی

یکی از مشکلات چیدمان خانه معمولا پر کردن راهروهای آن است. این فضاها عموما عرض کمی دارند در نتیجه نمی‌توان در آن‌ها وسایل خاصی قرار داد. ولی این به معنی اینکه دیوارهای آن هم باید خالی بمانند نیست. عکس‌های خوب و دوست‌داشتنی را از آلبوم در بیاورید و یک تور تصویری در راهروی خانه بسازید.

تزیین دیوارهای خالی

کاغذ دیواری خانوادگی

امروزه می‌توانید هر طرحی را روی کاغذ دیواری چاپ کنید، چرا به جای استفاده از طرح‌های مختلف یک عکس خاص و خاطره‌انگیزه خانوادگی را روی دیوار خانه ماندگار نکنیم.

بشقاب‌های دیواری

دیواری که روی آن بشقاب‌ها را نصب می‌کنید، حتما نباید سفید و روشن باشد. دیوارهایی با رنگ‌های متفاوت، چون به تنهایی توجه را جلب می‌کنند پس باعث می‌شوند که تزیینات روی آن‌ها نیز جلوه خیلی بیشتری داشته باشد.

بشقاب‌ های دیواری

حتما لازم نیست بشقاب‌هایی متفاوت داشته باشید، می‌توانید بشقاب‌هایی کاملا یکسان و شبیه به هم را با الگویی درست به یکی از جذاب‌ترین تزیینات خانه تبدیل کنید.

بشقاب‌های دیواری، تزیینات خیلی مناسب و زیبایی برای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی هستند. بهتر است حتی در اتاق خواب نیز برای تزیین دیوار از آن‌ها استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ ترفند ارزان برای داشتن خانه‌ای شیک و خاص را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…