چشم فیروزه‌ای زمین کجاست؟

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چشمه آب مادرو اکو یکی از جاذبه‌های دیدنی کشور کرواسی است که به‌خاطر ترکیب رنگ‌های آبی و سبز در آن به چشم فیروزه‌ای جهان مشهور شده است.
چشمه آب مادرو اکو

در این مطلب قصد داریم تا سری به کشور زیبای کرواسی زده و در مورد چشمه آب مادرو اکو صحبت کنیم. در واقع این چشمه سرچشمه فیروزه‌ای رود ستینا در کرواسی است.

سراسر کره زمین مملو از عجایب دیدنی و جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده است و همین موضوع باعث شده تا افرادی که به جاذبه‌های گردشگری علاقه‌مند هستند، بتوانند به اقصی‌نقاط دنیا رفته و از این جاذبه‌های توریستی خاص و جذاب دیدن کنند.

با ما در مجله دلتا همراه باشید تا به بررسی این مکان توریستی و گردشگری بسیار مهم بپردازیم.

معرفی چشمه آب مادرو اکو

به زبان کرواتی معنی اسم این مکان، چشم آبی است. شما می‌توانید در آن مخلوط رنگ‌های فیروزه‌ای، لاجوردی، سبز – آبی، سبز و زمردی را مشاهده کنید.

این ترکیب رنگ فوق‌العاده باعث شده تا چشمه آب مادرو اکو محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین گردشگران و توریست‌ها پیدا کند و افراد زیادی سراغ این چشمه جذاب آمده و از آن بازدید کنند. شما نیز می‌توانید با سفر به کشور کرواسی از این مکان خاص و هیجان‌انگیز بازدید نمایید.

چشمه آب فیروزه ای کرواسی

موقعیت جغرافیای چشمه آب مادرو اکو کجاست؟

مسئله مهم این است که آب این چشمه بسیار صاف و شفاف است و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، این چشمه از حفره زیرزمینی ۱۵۰ متری به سطح زمین آمده و از طریق رود ستینا به دریای آدریاتیک می‌ریزد.

چرا نام مادرو اکو چشم آبی است؟

در وهله اول آب این چشمه فوق‌العاده شفاف بوده و فیروزه‌ای رنگ است و همچنین به‌دلیل ظاهر این چشمه که شباهت بسیار زیادی به چشم انسان دارد، به این مکان مادرو اکو گفته می‌شود.

همین مسئله باعث شده تا این مکان به چشم فیروزه‌ای زمین نامیده شود. گردشگرانی که به کشور زیبای کرواسی سفر می‌کنند، به‌خاطر محبوبیت و خاص بودن این مکان، در یکی از روزهای سفر خود حتما زمانی را به بازدید از این مکان اختصاص می‌دهند و به سراغ این مکان می‌روند.

بهترین زمان بازدید از مادرو اکو

اگر بخواهیم شما را با بهترین زمان بازدید از این چشمه آشنا کنیم، باید گفت که در طول سه ماه تابستان شما می‌توانید سفر فوق‌العاده‌ای به کشور کرواسی داشته باشید و همچنین از چشمه مادرو اکو بازدید کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر به دیدنی‌ترین مکان‌های استانبول مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. پورا دبی

    ۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب٫ظ

    سلام من که پسندمی کنم

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…