قبرستان‌های عجیب که خون را در رگ‌های شما منجمد می‌کنند!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زندگی پس از مرگ و اعتقادات ملل مختلف باعث به وجود آمدن عجایب خاص و مختلفی در جهان می‌شود.

اگر به شیوه‌ خاکسپاری در قبرستان‌های کشورهای جهان دقت کنیم شاید بتوانیم نیمی از راه شناخت درباره آنان را بپیماییم. گویی مطالعه برخی از واقعیت‌ها درباره قبرستان‌ها می‌تواند مانند پیمودن ره صد ساله در یک شب باشد تا اقوام مختلف را بهتر بشناسیم. یکی از این آثار عجیب که در نتیجه خاکسپاری و اعتقادات ملل مختلف به وجود آمده است، قبرستان های عجیب و غریب در سراسر جهان است. در ادامه با ما در دلتامگ همراه باشید تا به اتفاق هم قبرستان های عجیب در جهان را به اتفاق هم بررسی نماییم.

قبرستان اُکونواین، ژاپن | Okuno-in

اُکونواین نام یک روستا در کشور ژاپن است که قبرستانی عجیب و غریب با داستان و روایاتی عجیب‌تر دارد. می‌گویند که موسس مکتب ژاپنی شینگن، کوبو دائیشی که در این مکان دفن شده است روزی همراه پیروان و یارانش دوباره متولد خواهند شد. اما ترسناکی این قبرستان فقط به همین جا محدود نمی‌گردد. در این قبرستان خانواده‌هایی که فرزندان مرده‌‌شان را در این قبرستان دفن می‌نمایند، برای سوگواری در این مکان، برای یادبود فرزند خود، مجسمه‌ای از این راهب را با پیش‌بند و کلاه نوزادی بر سر قبرها می‌گذارند. تصور کنید چه صحنه عجیب و غریب و حتی شاید ترسناکی است!

مطلب پیشنهادی:  کباب قلقلی خوش‌طعم همراه سبزیجات

قبرستان های عجیب

کَپِلا دوزوسوس، پرتغال | Capela dos Ossos

زمانی که در این مکان وارد می شوید، دو اسکلت کاملا ایستاده و استخوان‌ و جمجمه‌‌هایی را می‌بینید که با سیمان درون دیوارهای این قبرستان جای گرفته‌اند. دیدن این صحنه‌ها بی‌شک وحشتناک باعث ترس هر بیننده‌ای می‌گردد. می‌خواهید ترس‌تان بیشتر شود؟ سازندگان این قبرستان برای اینکه بیشتر شما را هیجان‌زده نمایند بر سردر این قبرستان این‌گونه نوشته‌اند: ما استخوان‌ها که در اینجا آرمیده‌ایم، در انتظار شما هستیم!

قبرستان های عجیب

سردابه سِد لک، چک

سردابه سِد لِک کلیسایی است که در کشور چک قرار گرفته است. در این سردابه اسکلت‌های ۴۰ تا ۷۰ هزار فرد وجود دارد که استخوان‌های آن‌ها برای تزئین و دکور کلیسا استفاده شده است! مردم می‌گویند که ارواح این سردابه شوخ هستند و می‌خواهند تا با مردم خوش و بش نمایند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…