ربات انسان‌نمای تسلا در راه است!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این روزها ربات‌ها در اشکال و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند، اما جذاب‌ترین، دوست‌داشتنی‌ترین و قابل قبول‌ترین آن‌ها ربات‌هایی هستند که شبیه ما انسان‌ها هستند.
ربات انسان نما

خصوصیات ربات انسان‌نمای تسلا چیست؟

ایلان ماسک فقط تصویری از تسلا بات را ارائه کرد. همچنین او در این رویداد خصوصیات ربات جدید شرکت خود را لو داد. به گفته او، ارتفاع آن ۸ و نیم اینچ و وزن آن ۱۲۵ پوند است. شایان ذکر است به‌علت استفاده از مواد سبک‌وزن برای بدنه این ربات، تسلا بات صفحه نمایش برای صورت دارد که می‌توان از آن برای نمایش اطلاعات مفید نیز استفاده کرد. همچنین دستگاه قادر است که کمی بیشتر از سرعت متوسط انسان راه برود و ظرفیت حمل بار تا ۴۵ پوند را دارد.

ربات انسان نما
مدیرعامل تسلا در پاسخ به این سوال که چه زمانی این ربات عرضه می‌شود گفت: این شرکت قصد دارد نمونه اولیه تسلا بات را تا سال آینده آماده کند، اگرچه تاخیر برای پروژه‌های بلندپروازانه‌ای از این قبیل تعجب‌آور نیست.

بر اساس گزارش‌ها تسلا تنها خودروساز یا حتی شرکتی نیست که یک ربات انسان نما تولید می‌کند. ربات Asimo هوندا ده‌ها سال است که ربات‌های پیشرفته را تولید و عرضه می‌کند. افزون بر این، تویوتا و جنرال موتورز نیز ربات‌های مخصوص به خود را دارند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ثروتمندترین افراد سال ۲۰۲۲ چه کسانی هستند؟ بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…