۵ رنگ برای مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می‌شوند!

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای داشتن یک دکوراسیون عالی و زیبا در منزل باید به رنگ مبل و تناسب آن با سایر وسایل اهمیت داد. رنگ‌ها در دکوراسیون مبلمان و فضای اطراف باید هماهنگ انتخاب شوند.
انتخاب رنگ مناسب مبل

رنگ مبلمان در انتخاب آن تاثیر زیادی دارد چراکه در دکوراسیون می‌درخشند و نماد سلیقه و شخصیت افراد خانواده هستند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی ایده‌هایی برای انتخاب رنگ مناسب مبل در خانه شما می‌پردازیم.

مبلمان با رنگ سفید

مبل‌های سفید همیشه مد هستند و با تمام وسایل با هر رنگی در منزل ست می‌شوند. نکته‌ای که در زمان انتخاب مبلمان سفید باید به آن توجه کرد، جنس پارچه آن است تا اگر لکه‌ای روی آن به‌وجود آمد، به راحتی تمیز شود.

انتخاب رنگ مناسب مبل

مبلمان کرمی

برای انتخاب رنگ مناسب مبل کرمی رنگ بهترین گزینه برای دکوراسیونی شیک و ساده است. جنس پارچه این مدل مبلمان می‌تواند بافت‌دار هم باشد. رنگ کرم با رنگ‌های سبز، زرد، آبی و مشکی راحت ست می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب مبل

مبلمان قهوه‌ای روشن یا برنزه

این رنگ‌های گرم خنثی به خوبی با آبی، سیاه و رنگ‌های پاییزی ترکیب می‌شوند. این رنگ‌ها همچنین همنشینی خوبی با طرح‌های شطرنجی سیاه و سفید یا سیاه و قرمز دارند.

مبلمان قهوه‌ای روشن یا برنزه

مبلمان با رنگ قهوه‌ای

از وقتی رنگ خاکستری پرطرفدار شده، رنگ قهوه‌ای کاربرد کمتری دارد. اما همچنان مبلمان قهوه‌ای در طراحی داخلی زیبا به‌نظر می‌رسد، هم کلاسیک است و هم شیک. پیشنهاد می‌کنیم هیچ وقت از نکات مهم طراحی مبلمان از نگاه طراحان غافل نشوید. علاوه‌بر اینکه قهوه‌ای را با حساسیت و البته وسواس می‌توان با رنگ‌های مختلفی چه از تناژ گرم و چه سرد‌، هماهنگ کرد.

مبلمان با رنگ قهوه‌ای

مبلمان طوسی

رنگ طوسی رنگی جذاب و خاص است که برای سبک مدرن و مینیمال بسیار کاربرد دارد. رنگ طوسی به‌راحتی با رنگ‌های دیگر ست شده و در دکوراسیون رنگی انعطاف‌پذیر محسوب می‌شود. رنگ خاکستری روشن در کنار رنگ‌های گرم چوب و دیوارهای گچی بسیار زیبا جلوه می‌کند.

مبلمان طوسی

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه اتاق نشیمن را چیدمان کنیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

    خسته نباشین در کارتان موفق باشین

    پاسخ

    • لیلا

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۴ ب٫ظ

      ممنون

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…