چگونه دیوار اتاق پذیرایی را تزیین کنیم؟

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تزیین دیوار بیشترین تاثیر و جذابیت را در دکوراسیون داخلی منزل شما می‌گذارد. شما می‌توانید با کمک تزیین دیوارها ظاهری زیبا و دلنشین به خانه خود بدهید.
 آینه کاری دیوار خانه

آینه کاری دیوار خانه یکی از روش‌های پرطرفدار و شیک برای تزیین دیوار خانه است. به‌طور کلی آینه فضای خانه را روشن‌تر و بزرگ‌تر از آنچه که هست جلوه می‌دهد. استفاده از آینه در فضای کوچک مانند یک پنجره عمل می‌کند و در فضای بزرگ جلوه‌ای لوکس و زیبا ایجاد می‌کند. با مجله دلتا همراه باشید.

تاثیر آینه کاری در فضای پذیرایی

آینه باعث به‌وجود آمدن عمق و وسعت می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این ترفند، فضای پذیرایی منزل خود را با آینه کاری، دلباز و بزرگ‌تر کنید.

انواع سبک آینه کاری پذیرایی

آینه کاری سبک‌های مختلفی مانند سنتی، کلاسیک و مدرن دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن بسیار ساده و با برش و قطعات بزرگ‌تر بوده و دارای سبک‌های مختلف و شکل‌های متفاوتی است. اغلب در کنار آینه کاری مدرن، از نور مخفی نیز استفاده می‌کنند تا جلوه امروزی و زیباتری به فضا بدهد.

 آینه کاری دیوار خانه

آینه کاری کلاسیک

برای این که آینه کاری شکل کلاسیک به خودش بگیرد، از قاب و فریم‌های کلاسیک و هماهنگ با فضا استفاده می‌کنند تا آینه‌ها با سبک کلاسیک فضا همخوانی داشته باشند.

 آینه کاری دیوار خانه

انواع مدل‌های آینه که برای پذیرایی استفاده می‌شود

مدل آینه‌هایی که در ایران برای منازل کار می‌شود، عبارتند از: مدل لوزی، هندسی، جورچین، آنتیک، اسلیمی، گل و بوته، مدرن و کلاسیک.

آینه کاری دیوار پذیرایی

چه قسمت‌هایی از پذیرایی خانه مناسب برای آینه کاری است

شما می‌توانید قسمت‌های مختلفی از اتاق پذیرایی خود را آینه کاری کنید. ما بهترین دیوارها برای آینه کاری را به شما معرفی می‌کنیم.

دیوار پشت میز ناهارخوری

این دیوار می‌تواند قسمت مناسبی برای آینه کاری باشد تا یک فضا را برای قسمت نهارخوری شما تعریف کند و جلوه‌ای لوکس به‌وجود آورد.

 تزیین دیوار پذیرایی

 آینه کاری کنسول پذیرایی

برای  آینه کاری دیوار خانه اگر مکانی برای قرار دادن کنسول دارید، می‌توانید در دیوار آن آینه کاری کنید و از آن به عنوان آینه کنسول استفاده کنید. با این کار کنسولی خاص و مدرن دارید که به پذیرایی شما جلوه زیبایی بخشیده است.

از نور پردازی در کنار آینه کاری پذیرایی خود استفاده کنید

نور و آینه رابطه مستقیم با هم دارند و آینه نور را بازتاب می‌دهد و باعث روشن‌تر شدن فضا می‌شود. شما می‌توانید از نور مخفی‌های مختلف در کنار آینه‌های نصب شده استفاده کنید تا جلوه آن را چند برابر کرده و توجه افراد را به آینه کاری که در پذیرایی خود انجام داده‌اید، جلب کنید.

دکور دیوار

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات مهم برای انتخاب پرده مناسب خانه را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…