واکسن کرونا، مرد غارنشین را از تنهایی بیرون کشید!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مردی صربستانی که برای آرامش به غاری پناه برده بود برای دریافت واکسن کرونا دوباره به شهر برگشت.
مرد غار‌نشینی

حدود ۲۰ سال پیش، یک مرد صرب تصمیم گرفت که از اجتماع و مردم دور شود به غاری در منطقه‌ای دور افتاده پناه برد. پانتا پتروویک در طول این سال‌ها به ندرت غار دور افتاده خودش را ترک کرد. در این مطلب به مرد غار‌نشینی که برای واکسن کرونا غار خود را ترک کرد می‌پردازیم  با مجله دلتا همراه باشید، تا با زندگی این مرد غار‌نشین آشنا شوید.

خارج شدن از غار بعد از ۲۰ سال

به صورت کاملا اتفاقی او در بازدیدی سریع که از شهری در نزدیکی غار خودش داشت، متوجه شد که یک بیماری همه‌گیر به نام کرونا وجود دارد و همه جهان را فرا گرفته است.

مرد غارنشین پس از صحبت با مردم متوجه این موضوع شد که واکسن‌های کرونا ساخته شده و در دسترس مردم قرار گرفته است. به همین دلیل غار را ترک کرد و اولین دز واکسن را دریافت کرد.

غار

پتروویک ۷۰ ساله در این باره گفت که می‌خواهد سه دوز واکسن خصوصا سومین دوز تقویت کننده را دریافت کند. وی از شهروندان صربستان خواست تا مانند او واکسن را دریافت کنند و شک و تردید را کنار بگذارند.

او یک کارگر بازنشسته بود که در شرق صربستان زندگی می‌کرد. مو‌های این مرد اکنون خاکستری و ریش او بلندتر شده و آثار پیری در صورت او آشکار است.

پتروویک در غاری زندگی می‌کند که دسترسی به آن سخت است. زیرا صعود به ارتفاعات سنگی کاری است که برای افراد عادی دشوار است. در داخل غار، پیرمرد با حیواناتی مانند بز، مرغ و گربه و همچنین سگ زندگی می‌کند.

مرد غارنشین می‌گوید: من در شهر آزاد نبودم. همیشه یک نفر به سراغ شما می‌آید، یا مجبورید با همسایگان خود بحث کنید یا با پلیس. اینجا، هیچ کس مزاحم من نمی‌شود.

گفتنی است که او پیش از اینکه از اجتماع جدا شود، تمام پول خود را برای کمک به ساختن پل‌های کوچک در شهر خود اهدا کرد، و‌ی گفت که پول نفرین شده است و افراد را فاسد می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۱ دقیقه قبل از مرگ چه می‌شود؟ را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۳۰ ب٫ظ

    خیلی جالبه

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…