با این روش‌ها آشپزخانه خود را روشن‌تر کنید!

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نورپردازی آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. با یک نورپردازی عالی می‌توانید به آشپزخانه خود جلوه چشمگیری بدهید.
نکات نورپردازی آشپزخانه

از آن‌جا که آشپزخانه محلی است که اکثر خانواده‌ها زمان زیادی را در آن می‌گذرانند، طراحی مناسب آن بخصوص از جهت نورپردازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مطلب از مجله دلتا به نکات نورپردازی آشپزخانه می‌پردازیم.

نورهای LED خطی زیر کابینت آشپزخانه

این نورهای باریک و ممتد، به‌طور مستقیم زیر کابینت‌های شما نصب می‌شوند، که علاوه‌بر زیبایی، سطح میزکار و فضاهای آماده‌سازی را روشن می‌کنند. نورهای خطی LED در طول‌های مختلف موجود هستند و همچنین قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند.

نکات نورپردازی آشپزخانه

حتی میزکارهای کشیده هم می‌توانند به‌صورت کامل و یکدست روشنایی داشته باشند. آن‌ها می‌توانند داخل یک دیوار بدون هیچ درزی جاسازی شوند، یا برای نصب آسان به پریز متصل شوند.

نورپردازی طنابی زیر کابینت

مانند نورهای LED خطی، نورهای طنابی هم برای روشن کردن سطوح میز کار بهترین کارایی را دارند. نورهای طنابی همچنین نصب آسانی دارند. آن‌ها می‌توانند با احتیاط زیر یک ردیف از کابینت‌ها به‌وسیله مجموعه‌ای از طناب‌ها که به‌طور مستقیم به دور کابینت‌ها پیچ خورده‌اند، آویزان شوند.

نورپردازی طنابی زیر کابینت

لوسترهای تزئینی

یکی از نکات نورپردازی آشپزخانه استفاده از لوسترها است. لوستر آشپزخانه به راحتی فضای بزرگ سقف را پر می‌کند و می‌تواند به نقطه کانونی فضا تبدیل شود.

لوسترهای تزئینی

یک لوستر هیجان‌انگیز با جزئیات تزئینی یک وسیله چشم‌گیر است که برای نصب تنها به چند طناب و پیچ‌گوشتی نیاز دارد. برای اینکه چیدمان زیباتری در خانه داشته باشید به مطلب این وسیله را در دکور منزل خود دست کم نگیرید سر بزنید.

چراغ‌های آویز

اگر آشپزخانه شما یک اپن یا صبحانه‌خوری دارد، چراغ‌های آویز بهترین گزینه انتخابی برای شما است. چراغ‌های آویز نه تنها به فضا سبک می‌بخشند، بلکه می‌توانند به اپن آشپزخانه جلوه بیشتری بدهند و تاثیر زیادی در روشنایی خانه شما داشته باشند.

چراغ‌های آویز

نورپردازی داخل کابینت آشپزخانه

نورپردازی داخل کابینت می‌تواند برای کابینت‌های پرعمق و تاریک بسیار کاربردی باشد، ولی علاوه‌بر آن، اضافه کردن نور در داخل کابینت‌های شیشه‌ای، به وسایل تزئینی آن‌ها گرما، انرژی و جلوه می‌بخشد.

نورپردازی داخل کابینت آشپزخانه

نورپردازی بالای کابینت

نصب کردن چراغ‌های خطی یا طنابی زیر کابینت‌ها انتخابی مناسب و کاربردی محسوب می‌شود. قرار دادن آن‌ها در بالای کابینت‌های شما نیز می‌تواند تاثیری دلنشین و آرامش‌بخش به سقف آشپزخانه القا کند که خالص و زیباست.

نورپردازی خطی

اگر نور یک سقف واحد در آشپزخانه شما قطع نشده است، نورپردازی خطی بهترین راه حل برای آن است. تنها با یک جعبه اتصال سقف، شما می‌توانید یک نورپردازی خطی را نصب کنید که به شما اجازه می‌دهد تا هرجایی که بیشترین نیاز به روشنایی است، نور را هدایت کنید.

نورپردازی خطی

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه خانه لاکچری داشته باشیم؟ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…