تجربه سفر به قطب جنوب در کافه‌های خاص تهران

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کافه‌گردی یکی از لذت‌های پرطرفدار شهرنشینی است. برای دوری از هیاهوی شهر و داشتن دقایق آرامش‌بخش شاید بد نباشد که چند کافه خاص و جذاب را با هم ببینیم.
کافه های خاص تهران

کافه‌گردی یکی از لذت‌های پرطرفدار شهرنشینی است که در زندگی پر ترافیک امروز نقش جذابی برای بیشتر مردم، بخصوص پایتخت‌نشین‌ها دارد. این بار با مجله دلتا همراه شوید تا به گوشه‌به‌گوشه شهر و کافه های خاص تهران سر بزنیم و خودمان را به یک طعم خوشمزه مهمان کنیم.

کافه مسعودیه تهران، یک فنجان قهوه قجری

سرزدن به مادربزرگ و پدربزرگ و نوشیدن یک فنجان قهوه قجری در یک عمارت مجلل، حسی است که هر کس دوست دارد آن را تجربه کند. نشستن روی یک صندلی چوبی، پشت میزی که با پارچه گل‌گلی و خیلی صمیمانه تزئین شده است.

کافه های خاص

کافه نادری، پاتوق چند دهه کافه‌بازهای تهران

نادری فقط یک کافه نیست بلکه یک تکه از تهران قدیم است که به نسل جدید ارث رسیده. بوی خاطره‌های روشنفکرها و نویسنده‌های دهه چهل و پنجاه را می‌شود در حال‌ و هوای میزهای قدیمی این کافه حس کرد.

کافه های تهران

کافه گل رضاییه

کافه رضاییه در خیابان هنرمندان، یعنی خیابان سی تیر قرار دارد. این کافه در گذشته، پاتوق شعرا و هنرمندانی همانند فروغ فرخزاد و صادق هدایت بوده است. ساختمان این کافه از دهه ۴۰ تا به امروز، دست‌نخورده باقی مانده است.

کافه کتاب وارطان

اگر شما نیز به دنبال فضایی هستید تا برای کاهش اضطراب خود چند ورق رمان بخوانید، بهتر است به اینجا سری بزنید. فضایی دنج، کتاب‌هایی نفیس برای ورق زدن، عطر قهوه و موسیقی آرام و هر آنچه برای مرور یک کتاب عالی نیاز دارید، در این کافه وجود دارد.

پین کافه، یک فولکس نارنجی پر از خوشمزگی

شما نیازی نیست سراغ پین کافه برید، این نارنجی جذاب خودش شما را پیدا می‌کند. تمام حس‌های خوب کافه‌گردی را این فولکس در خودش جمع کرده و با گشت در خیابان‌ها، شما را به چشیدن طعم‌های خوشمزه‌ دعوت می‌کند. پین کافه یک اتفاق شیرین برای کافه دوست‌هاست.

کافه های عجیب

کافه تهرون ویلا، موجی از نوستالژی‌های تهرانی

در این کافه حس خوب کودکی و خاطرات قشنگ تهران قدیم را از نو زنده کنید. از فضای این کافه هر چه بگوییم کم گفتیم، اینجا از در و دیوارها گرفته تا رومیزی و ظروف هم برای شما نوستالژیک خواهد بود. این کافه را باید با حس بینایی و چشایی کشف کرد.

کافه قصر یخ یکی از شگفت‌انگیزترین کافه‌های تهران

نظرتان در مورد نوشیدن یک فنجان قهوه داغ در دل قطب جنوب چیست؟ حتما جالب می‌شود! ساکنین غرب تهران اکثرا کافه قصر یخ را به دکوراسیون خلاقانه و منحصربه‌فردش می‌شناسند. بخشی از این کافه شبیه قطب جنوب طراحی شده و به شما حس سرما را منتقل می‌کند.

کافه گردی در تهران

کافه راک

کافه راک از کافه های خاص تهران محسوب می‌شود. این کافه برای طرفداران و عاشقان موسیقی راک، بهترین پاتوق خواهد بود. زمانی که وارد کافه راک می‌شوید، احساس می‌کنید که وارد یک گیتار شده‌اید! نئون‌های قرمز روی سقف، شبیه سیم‌های گیتار هستند و همه‌چیز حس علاقه به موسیقی را به شما منتقل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به اقامتگاه‌های تسخیرشده توسط ارواح سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…