ترکیب‌های رنگی پرطرفدار برای اتاق خواب

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پیدا کردن مناسب‌ترین رنگ برای اتاق‌ خواب همیشه کاری جذاب است. هر رنگ ویژگی و تاثیرات خاص خود را داشته و باعث بروز احساسات متفاوت در شما می‌شود.
ترکیب های رنگی برای اتاق خواب

امروزه رنگ طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ٰها برای دکوراسیون اتاق خواب است. شما می‌توانید از رنگ طوسی برای پرده، دیوارها، روتختی و حتی تخت و کمد خود استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی ترکیب های رنگی برای اتاق خواب با رنگ طوسی می‌پردازیم.

اتاق خواب طوسی و کرم

اگر می‌خواهید تا یک اتاق خواب پر از آرامش و شیک داشته باشید ما به شما استفاده از رنگ طوسی و کرم را پیشنهاد می‌دهیم. پالت رنگی طوسی و کرم بیشتر مناسب اتاق خواب بزرگسال است.

شما اگر می‌خواهید تا از رنگ طوسی در کنار کرم استفاده کنید، بهتر است از رنگ طوسی گرم و کم رنگ استفاده کنید. برای مثال به تصویر زیر دقت کنید که کاغذ دیواری طوسی و کرم را در کنار تخت خواب طوسی و بالش‌های کرم استفاده کرده‌اند.

ترکیب های رنگی برای اتاق خواب

اتاق خواب طوسی و زرد

یکی از رنگ‌هایی که به زیبایی در کنار رنگ طوسی خودنمایی می‌کند، رنگ شاد و سرزنده زرد است. شما می‌توانید از ترکیب رنگی زرد و طوسی برای اتاق خواب بزرگسال و نوجوان استفاده کنید.

ترکیب های رنگی برای اتاق خواب

به‌عنوان مثال از رنگ زرد خردلی و یا طلایی برای اتاق خواب بزرگسالان، و از رنگ زرد فسفری و یا لیمویی برای اتاق خواب نوجوانان در کنار رنگ طوسی استفاده کنید.

اتاق خواب طوسی و صورتی

همان‌طور که می‌دانید، طوسی رنگی خنثی است که شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی در کنار آن استفاده کنید. یکی دیگر از این رنگ‌ها صورتی است.

اتاق خواب طوسی و صورتی

ترکیب رنگی طوسی و صورتی یکی از پالتٰ‌های رنگی پرطرفدار برای اتاق خواب است. شما می‌توانید با روش‌های مختلفی از رنگ طوسی و صورتی در اتاق خواب خود استفاده کنید.

اتاق خواب طوسی و آبی

آبی و طوسی می‌توانند رنگ‌های بسیار مناسبی برای اتاق خواب باشند. رنگ آبی بسیار آرامش‌بخش است و برای خواب نیز مناسب است و استفاده از آن در کنار رنگ طوسی می‌تواند فضایی شیک و زیبایی را به‌وجود بیاورد.

اتاق خواب طوسی و آبی

شما می‌توانید از رنگ‌های گرم مانند آجری، قهوه‌ای و کرم هم به‌صورت محدود در اتاق خواب آبی و طوسی خود استفاده کنید تا تعادل در فضا حفظ شود.

اتاق خواب طوسی و بنفش

یکی از ترکیب های رنگی برای اتاق خواب رنگ بنفش و رنگ طوسی است. رنگ بنفش دارای طیف رنگی گسترده‌ای است. به‌عنوان مثال: رنگ یاسی، بنفش سیر، ارغوانی، بادمجانی و… همگی جزو خانواده بنفش هستند. شما می‌توانید از تمامی این رنگ‌ها در کنار رنگ طوسی استفاده کنید.

اتاق خواب طوسی و بنفش

پیشنهاد مطالعه: مطلب چند ترفند فوق العاده و جذاب برای چیدمان خانه را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…