۷ مدل مبل خاص و محبوب برای دکور خانه شما

۱۰
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فراموش نکنید که انتخاب مبلمان شیک تاثیر بی‌اندازه‌ای در زیبایی خانه شما خواهد داشت. انتخاب مبلمان و چیدمان آن بسیار حائز اهمیت است.
انتخاب بهترین مدل مبل

مبلمان بخش بزرگی از دکوراسیون منزل را در برمی‌گیرند. از طرفی نیز تنوع مبلمان بسیار زیاد است و انتخاب بهترین مدل مبل بسیار پیچیده‌تر می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی ۷ مدل محبوب از مبل راحتی مدرن جدید می‌پردازیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مبلمان راحتی

مبل راحتی نوعی از مبلمان است که با نشستن و تکیه دادن بر روی آن می‌توان خستگی روزانه را رفع کرد و به حسی سرشار از آرامش دست یافت. این نوع مبل‌ها در دو نوع نیمه راحتی و کاملا راحتی ساخته می‌شوند.

انتخاب بهترین مدل مبل

مبلمان راحتی کاملا جنبه شخصی دارند و ظاهر آن‌ها به نحوی است که بیشتر برای استراحت مورد استفاده قرار می‌گیرند. مبلمان نیمه راحتی تا حدودی رسمی هستند و علاوه‌بر استفاده شخصی، برای پذیرایی از مهمانان نیز مناسب هستند.

مبلمان سلطنتی

این نوع مبلمان همان‌طور که از اسم آن پیدا است حالت سلطنتی دارد و مناسب سلیقه افرادی است که پیرو زندگی به سبک سلطنتی هستند. این مبل‌ها، دسته‌ها و پایه‌های متنوع و پر از نقش و نگاری دارند که با هنر دست انجام می‌شود.

انتخاب بهترین مدل مبل

قاب این مبلمان بیشتر به رنگ طلایی و بژ است. این رنگ‌های براق و جذاب زیبایی بی‌نظیری به این مبل‌ها می‌بخشند. استفاده از وسایل دکوراتیو در کنار مبلمان سلطنتی نمای این مبلمان را شیک‌تر نشان می‌دهد.

مبلمان ال شکل

امروزه به‌دلیل کوچک بودن فضای خانه‌ها از مبل ال شکل برای دورتادور فضای اتاق نشیمن استفاده می‌شود. از مزیت‌های این مبلمان می‌توان به ایجاد فضای بیشتر برای نشیمن افراد، تفکیک فضای نشیمن از دیگر فضاها و هماهنگی با دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک اشاره نمود.

مبلمان ال شکل

مبلمان کلاسیک

برای انتخاب بهترین مدل مبل می‌توانید مبلمان کلاسیک را انتخاب کنید. مبل‌های کلاسیک در طراحی داخلی منزل به سبک کلاسیک کاربرد فراوانی دارند. این سبک در طراحی خانه‌های امروزی نیز با توجه به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مبلمان کلاسیک

در طراحی برخی از این مبل‌ها از هنر منبت‌کاری استفاده می‌شود که نمای فوق‌العاده زیبایی به این مبلمان می‌بخشد. با طراحی مبلمان کلاسیک مدرن، امکان استفاده از آن‌ها در سبک مدرن نیز فراهم شده است.

مبلمان چرمی

مبلمان چرمی در تنوعی از طرح و رنگ طراحی و تولید می‌شوند. این مبلمان طول عمر بالایی دارند و تمیز نمودن آن‌ها به راحتی انجام می‌شود. این مبل‌ها را می‌توان در طراحی به سبک معاصر مورد استفاده قرار داد و رنگ چرم آن را مطابق با دکوراسیون داخلی خانه انتخاب نمود.

مبلمان چرمی

مبلمان چوبی

این نوع مبلمان از چوب ساخته می‌شود و حسی گرم و صمیمی به فضای خانه می‌بخشد. در انتخاب مبلمان چوبی باید مقاومت و استحکام چوب مد نظر قرار گیرد. در ساخت مبل‌های چوبی از چوب انواع درختان از جمله راش، گردو، بلوط، چنار، توسکا و… استفاده می‌شود.

مبلمان چوبی

مبلمان مدرن

مبلمان مدرن در ظاهر تفاوت زیادی با مبلمان سنتی دارند. در ساخت مبلمان مدرن از طراحی‌های پیچیده استفاده نشده و مبلمان ظاهری ساده و شیک دارند. برای ساخت این‌گونه مبلمان از انواع مصالح مانند فلز، چوب و … استفاده می‌شود.

مبلمان مدرن

ترکیب رنگی که در طراحی مبلمان مدرن استفاده می‌شود، معمولا خنثی است. چرم، متداول‌ترین مصالحی است که به منظور ساخت مبلمان مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین و شیک‌ترین چیدمان مبل در منزل را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۴۱ ب٫ظ

  3. محدثه

    ۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۰ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  4. علی معزنی

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ب٫ظ

    عالی است

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۳۱ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۱۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۱۵ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • ناشناس

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۷ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…