۵ ایده برای طراحی دیوار در دکوراسیون منزل

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای ایجاد کردن فضای منحصربه‌فرد در منزل خود می‌توانید از ایده‌های جالب و جدید برای تزئین دیوار استفاده کنید.
ایده هایی برای دکور دیوار

گاهی اوقات فکر می کنیم که دکوراسیون منزل ما بی عیب و نقص است ولی دقیقا زمانی که حس می‌کنیم همه چیز در جای خود قرار گرفته تازه یاد دیوارها می‌افتیم. انگار بی‌روح و بی‌معنا هستند و رنگ یک‌دست و یکنواخت آن طراحی‌ دکور را خراب کرده است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده هایی برای دکور دیوار می‌پردازیم.

استفاده از نورپردازی در دیزاین دیوار

در خانه خود با نور بازی کنید و به شگفتی آن پی ببرید. شما با این کار علاوه بر این که نور فضای خود را تامین می‌کنید یک طرح جذاب و خاص را نیز به‌وجود می‌آورید. ایجاد این طرح می‌تواند با استفاده از منبع نوری خاص و طرح‌دار باشد. ترکیب چوب و نورپردازی هم یک ترفند زیرکانه است.

استفاده از چوب در طراحی دیوار

اولین سوالی که در زمینه طراحی دیوار مطرح می شود این است که هدفتان از این طراحی و دیزاین چیست؟ آیا می‌خواهید صرفا جنبه زیبایی و دکور داشته باشد و یا نیاز دیگری را در منزل شما برطرف نماید. چوب یکی از ایده‌هایی است که می‌تواند هم زمان هر دوی این کارها را برای شما انجام دهد. هم می‌تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی دیده شود و هم در اتاق خواب و این به سلیقه شما بستگی دارد.

استفاده از چوب در طراحی دیوار

دیزاین دیوار به وسیله ظروف خاص

استفاده از ظروف از جمله ایده‌هایی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده و باید بگوییم که واقعا هم زیباست. ظروف سفالی، کاشی، حصیرهای تزئینی و حتی ظروف خاص شیشه‌ای می‌توانند در این دسته قرار بگیرند. در چیدمان این ظروف هم مانند قاب عکس لازم نیست که حتما مرتب و با نظم خاصی آن ها را روی دیوار نصب کنید، می‌توانید به صورت نامنظم و حتی از یک دیوار به دیوار دیگر بچینید.

دیزاین دیوار با استفاده از قاب عکس

استفاده از قاب عکس از ایده‌هایی برای دکور دیوار است. ممکن است قاب عکس یک ایده تکراری در طراحی دیوار باشد، اما می‌خواهیم چند ایده جدیدتر را به شما پیشنهاد بدهیم. اگر می‌خواهید از عکس‌های خودتان استفاده کنید حتما لازم نیست آن‌ها را به صورت منظم و با ترتیب خاص روی دیوار بچینید. اما روش جدیدتر این است که از قاب خالی برای تزئین دیوار استفاده کنید.

ایده هایی برای دکور دیوار

استفاده از دکوری‌های کوچک در دیزاین دیوار

با استفاده از طرح‌های دکوری کوچک می‌توانید دیوار خانه را از خالی بودن در بیاورید. با توجه به رنگ دیوار، آن‌ها را رنگ کنید و یا از نمونه‌های آماده استفاده کنید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ویژگی‌های یک پذیرایی شیک چیست؟ را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…