حال و هوای خرید و فروش خانه در تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هم اکنون با توجه به میزان ۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی معامله شده در آذر امسال، اغلب مشاوران املاک براین عقیده‎اند که حتی با وجود گرمای بیشتر بازارخرید و فروش خانه در شب عید نوروز، نباید در انتظار تکرار آمار سال‌های گذشته معاملات خرید و فروش خانه باشیم.
خرید و فروش

حال و هوای خرید و فروش خانه در تهران خوب نیست. شنیده ها حاکی است که عمق رکود مسکن آنگونه است که اغلب مشاوران املاک از کاهش تعداد مراجعه خریداران و فروشنده‌ها به بنگاه‌ ها ی املاک خبر می‌دهند.

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، خرید و فروش خانه در تهران بی رونق است. عمده مشاوران املاک درباره چشم‌انداز بازار مسکن تا پایان سال ۹۷، معتقدند: بازار خرید و فروش خانه در شب عید شباهتی با سال گذشته و حتی سال ۹۵ نخواهد داشت و به احتمال زیاد میزان معاملات در بهمن و اسفند امسال از دو سال گذشته کمتر خواهد بود.

در سال ۹۵، به‎رغم اینکه برخی کارشناسان، بازار مسکن را همچنان درحال رکود و برخی دیگر در مرحله پیش‌رونق ارزیابی می‌کرده‎اند،۱۲ هزار و ۲۰۰ مسکن در پایتخت خرید و فروش شده است.

در اسفند سال ۹۶ که آغاز اوج‌ قیمت مسکن بود و بازار، خود را برای ثبت بیشترین افزایش قیمت در فصل بهار و تابستان آماده می‌کرد نیز،۱۲ هزار و ۳۰۰ آپارتمان مسکونی در تهران خرید و فروش شد.

خرید و فروش

 هم اکنون، با توجه به میزان ۶ هزار و ۸۰۰ خانه معامله شده در آذر امسال، اغلب مشاوران املاک معتقدند: حتی با وجود گرمای بازار خرید و فروش خانه در شب عید، نباید منتظر تکرار آمار سال‌های گذشته  خرید و فروش خانه باشیم.

به گفته آن‎ها، متقاضیان مسکن با توجه به ادامه افزایش تدریجی و بی‎رویه قیمت‎ها در ماه‌های اخیر، اگر توان کافی برای خرید داشتند زودتر خرید خود را انجام می‌دادند. اما از آنجا که آنها از اواخر تابستان از خرید منصرف شده و بازار مسکن را ترک کرده‎اند، در شب عید هم نباید منتظر بازگشت دوباره آنها باشیم.

با صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن مجله دلتا ، آنچه را که از بازار مسکن می خواهید بدانید ، پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…