۵ تغییر کوچک در دکور خانه که آن را شیک‌تر خواهد کرد!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تغییرات دکوراسیون ممکن است پرهزینه و مشکل به‌نظر برسد اما در حقیقت با انتخاب‌ها و راهکارهای هوشمندانه می‌توان خانه‌ای زیبا با هزینه‌ای کمتر ایجاد کرد.
خانه زیبا و شیک

همه ما به‌دنبال زندگی در خانه‌ای شیک و زیبا هستیم که نیازهای همه افراد خانواده را پوشش داده و زندگی راحتی را برای ما به ارمغان آورد. این موضوع به نحوه چیدمان و انتخاب‌های مناسب در دکوراسیون منزل بستگی داشته و استفاده مناسب از فضا و به‌کارگیری دکوری‌ها و دیگر اقلام زیبای خانه را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکاتی برای خلق خانه‌ زیبا و شیک می‌پردازیم.

رنگ‌های موجود در منزل خود را به‌روز کنید

یکی از راه‌های تغییر فضا با هزینه محدود  افزودن رنگ به دکوراسیون و اقلام دکوری موجود در آن است. می‌توانید دیوارها یا سقف و حتی مبلمان موجود که قابل رنگ‌آمیزی هستند را مطابق سلیقه خود رنگ‌آمیزی کنید.

خانه زیبا و شیک

استفاده از پرده‌ها

افزودن پرده‌ها راهی برای اهدای ظرافت و هارمونی به منزل است. پرده‌هایی که از ابریشم طبیعی، پارچه کتان و پنبه ساخته شده‌اند، ایده بسیار خوبی برای اجتناب از خرید پارچه‌های گران‌قیمت هستند. حتی متناسب با دکوراسیون می‌توانید از رنگ‌های مختلف پرده و سایه‌بان‌ استفاده کنید.

خانه زیبا و شیک

انتخاب لوسترهای تزئینی

انتخاب لوسترهای تزئینی و آویزهای زیبا فضا را بسیار تغییر داده و فضایی دراماتیک ایجاد خواهد کرد. برای تاثیرگذاری نیازی به خریدهای گران قیمت ندارید، فقط لازم است به دنبال تغییر فضای خانه با ایجاد نورهای زیبا و ایجاد سایه‌های مناسب باشید.

انتخاب لوسترهای تزئینی

استفاده از ایده‌های دست‌ساز و کارهای هنری

استفاده از ایده‌ها و کارهای هنری دست‌ساز قطعا بسیار ارزان‌تر است. اما اگر هیچ ایده‌ای در مورد چگونگی انجام این کار ندارید، بهترین کار جست‌و‌جو و یادگیری مراحل انجام کار است.

استفاده از ایده‌های دست‌ ساز

می‌توانید از اقلام دکوری، گلدان و آباژورهای دست‌ساز استفاده کنید که با صرف هزینه کم تنوع زیادی به فضا می‌بخشند و در واقع سلیقه شخصی شما را به منزل اهدا می‌کنند.

استفاده از کوسن‌ها

افزودن کوسن‌ها یکی از ایده‌های جذاب برای داشتن خانه زیبا و شیک است. کوسن‌ها با طراحی خلاقانه و انتخاب الگوها و پارچه‌های مختلف برای افزودن جذابیت و گرما به فضا، ایده‌ای بسیار ارزان قیمت بوده که می‌توانند ترکیب جالبی ایجاد کنند.

استفاده از کوسن‌ها

حتی می‌توانید از کوسن‌هایی با سایز بزرگ‌تر که فضا را بیشتر پر کرده و فضای راحت‌تری ایجاد می‌کنند، استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این کار آشپزخانه شما را زیبا و جذاب می‌کند را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۴۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…