۷ مدل مبل که خانه شما را خاص و شیک می‌کند!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبل راحتی امروزه به یکی از لوازم جدایی ناپذیر در دکوراسیون خانه تبدیل شده است. امروزه تقریبا تمامی خانه‌ها دارای مبل راحتی هستند.

انتخاب و چیدمان مبل راحتی در منزل یکی از مواردی است که بسیاری از افراد هنگام تغییر دکوراسیون به دنبال آن هستند. در این مطلب از دلتامگ به نکاتی برای انتخاب مبل مناسب در خانه می‌پردازیم.

مبل ال راحتی

یکی از محبوب‌ترین انواع مبل راحتی شیک، مبل‌های ال هستند که معمولا برای خانه‌هایی که ابعاد بزرگ‌تری دارند، مناسب هستند، دلیل آن هم این است که به فضای بیشتری برای چیدمان نیاز دارد. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، این مدل مبل راحتی ترک برای یک بعدازظهر آرام و یک خواب وسط روز مناسب و لازم است. راحتی این مدل مبل می‌تواند هر کسی را به خرید آن وسوسه نماید.

انتخاب مبل مناسب در خانه

 مبل‌های بالشتی

ویژگی برجسته این مدل مبل راحتی ترک در آن است که گویی شما بر روی یک بالشت نشسته و یا تکیه داده اید. مبلمان ترک انواع متنوع و بسیاری از مبل راحتی را از این طیف تولید کرده است که به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

انتخاب مبل مناسب در خانه

 مبلمان فانتزی

اگر اهل تنوع هستید پس به احتمال زیاد از این مدل مبلمان بدتان نخواهد آمد. مبلمان ترک تنوع بسیار زیادی دارند و هر سلیقه‌ای را پشتیبانی می‌کنند. اگر به این تصویر نگاه کنید متوجه می‌شوید که داشتن چنین مبل راحتی‌ می‌تواند در خاص و منحصربه‌فرد شدن دکوراسیون منزل شما کمک زیادی کند.

 مبلمان فانتزی

مبلمان ساده

در این تصویر مبلمان دو تکه راحتی‌ را می‌بینید که با وجود سادگی زیادی که دارند توانسته فضای بسیار شیکی را نیز به ارمغان آورد. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که معتقدند سادگی همیشه شیک است از داشتن چنین مبلمانی به همین راحتی‌ها نگذرید. زمانی که تصمیم به خرید مبل راحتی می‌گیرید می‌توانید به دنبال سادگی بیشتری نیز باشید.

مطلب پیشنهادی:  این 8 وسیله کهنه در منزل را هرگز دور نریزید

مبلمان ساده

مبل کلاسیک

همان‌طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید وجود این مبل کلاسیک و چرمی در دکوراسیون نشیمن این خانه نه تنها راحتی و آسایش فضا را حفظ و یا دوچندان کرده است، بلکه به زیبایی آن نیز افزوده. چرم جزو متریال‌های محبوبی در جهان است که تقریبا برای بسیاری از فضا‌ها با حال و هوا‌های متفاوت نیز مناسب خواهد بود.

مبل کلاسیک

مبل تکی راحتی

برای انتخاب مبل مناسب در خانه می‌توانید از مبل تکی راحتی را انتخاب کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید وجود چنین مبل تکی‌ در گوشه‌ای از دکوراسیون نشیمن می‌تواند شما را به یک استراحت دعوت کند.

مبل تکی راحتی

توصیه می‌کنیم که در کنار چنین مبلی از یک پاف نیز استفاده کنید و در زمان تماشای تلویزیون به راحتی بر روی آن تکیه داده و خستگی خود را برطرف کنید.

مدل مبل راحتی، اما لوکس!

اگر به دکوراسیون لوکس و مجلل علاقه دارید باید بگوییم که مجبور نیستید که مبلمانی غیر راحتی تهیه کنید. همان‌طور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، شما می‌توانید با داشتن یک مبل لوکس، معیار راحتی آن را نیز در نظر بگیرید. این کار معمولا برای خانه‌هایی که دکوراسیون نشیمن و پذیرایی آن‌ها ادغام شده است انتخاب درست و هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید.

مدل مبل راحتی، اما لوکس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…