با این ۵ ایده دیوار پذیرایی خانه را تزیین کنید!

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی در خانه‌های امروزی اهمیت فراوانی دارد. سالن پذیرایی در واقع ویترین دکوراسیون منزل شما بوده و توجه به آن برای همه خانواده‌های ایرانی مهم است.
ایده های طراحی دیوار پذیرایی

طراحی دیوار پذیرایی مدرن، امروزه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. برای داشتن دکوراسیون پذیرایی مدرن باید به عناصر مختلفی از جمله دیوار توجه کنید، اما این کار نیازمند دانستن اصول و قوانینی است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های طراحی دیوار پذیرایی می‌پردازیم.

استفاده از چوب برای دکور دیوار پذیرایی

چوب، یکی از عنصرهای بسیار کاربردی برای دکور دیوار پذیرایی مدرن است. به‌عنوان مثال شما می‌توانید از چوب‌های برش خورده و باریک استفاده کنید و آن‌ها را به دیوار نصب کرده و سپس روی آن‌ها را رنگ بزنید.

ایده های طراحی دیوار پذیرایی

می‌توانید از چوب‌های تکه‌ای یا عمودی برای دکور دیوار پذیرایی یا تزئین دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید. یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود چوب به خوبی روی دیوار جلب توجه کند، نورپردازی است. بنابراین شما می‌توانید از نور مخفی نیز در کنار چوب در دکور دیوار خود استفاده کنید.

استفاده از نورپردازی

یکی از ایده‌های طراحی دیوار پذیرایی نورپردازی است. برای این کار شما می‌توانید از نورپردازی مخفی در بالای دیوار، دیوار پشت تلویزیون، قرنیز دیوار و… استفاده کنید.

ایده های طراحی دیوار پذیرایی

همچنین می‌توانید از چراغ‌های نقطه‌ای استفاده کنید و با استفاده از آن‌ها طرحی روی دیوار ایجاد کنید و روی یک جسم خاص و یا یک تابلو را با استفاده از آن روشن کنید.

استفاده از سنگ برای دیوار پذیرایی

سنگ نیز از آن متریال‌هایی است که برای خانه‌های مدرن بسیار استفاده می‌شود. شما می‌توانید از انواع آن مانند، سنگ آنتیک، اسلب و… سنگ‌های مختلف دیگر برای دکور دیوار پذیرایی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال می‌توانید مانند عکس زیر، از سنگ آنتیک برای پشت تلویزیون و یا روی شومینه استفاده کنید و یا با استفاده از سنگ اسلب دیوار تاکیدی درست کنید و دیزاین دیوار پذیرایی خود را حرفه‌ای انجام دهید.

استفاده از سنگ برای دیوار پذیرایی

استفاده از دکوری‌های ساده

شما می‌توانید از انواع دکوری‌ها، آینه‌ها، شلف‌ها و تابلوهای مختلف برای تزئین دیوار پذیرایی مدرن استفاده کنید. یک دکوری مدرن و یا یک تابلو خاص می‌تواند دیزاین دیوار شما را با کم‌ترین زحمت تکمیل کند.

استفاده از دکوری‌های ساده

از ایده های طراحی دیوار پذیرایی این است که می‌توانید شلف‌های مختلف خریداری کنید و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین یک سری قفسه توکار در قسمت‌های مختلف دیوار پذیرایی خود به وجود آورید و وسایل دکوری را در آن‌جا چیدمان کنید.

رنگ‌آمیزی خلاقانه و خاص

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید تا دیوار پذیرایی شما مدرن جلوه کند، رنگ‌آمیزی خاص است که این روزها بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته شده است.

رنگ‌آمیزی خلاقانه و خاص

برای این نوع رنگ‌آمیزی، شما باید یک دیوار را به عنوان دیوار تاکیدی در نظر بگیرید و با استفاده از چسب روی آن طرحی را به‌وجود آورید. سپس آن را رنگ بزنید و در آخر پس از خشک شدن دیوار، چسب‌ها را بکنید و از طرح زیبای روی دیوار لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این روتختی‌ها اتاق خواب خود را زیباتر کنید! را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…