سرزمین یخ‌ها، جذاب و دیدنی

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرزمین‌های برفی همواره مکان‌هایی شگفت‌انگیز و جادویی برای گردشگری هستند. در این روزهای گرم با این سفر مجازی به سرزمین‌های یخی همراه ما باشید.
سرزمین های برفی

همواره سرزمین های برفی بخش‌هایی شگرف از زیبایی‌های طبیعت را شکل داده‌اند. در این مقاله و در قاب تور مجازی، به سرزمین‌های سراسر سفید، یخی و برفی دنیا سفر می‌کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با شما در این هوای گرم به چند نقطه یخی جهان سفر کنیم.

سفری به سرزمین برف و یخ در تابستان

هر فصل از سال که فرا می‌رسد همراه با خود، زیبایی‌های بخصوصی را به چهره‌ طبیعت اضافه می‌کند. بهار با رویش دوباره‌ گل‌ها و درخت‌ها همراه است. تابستان با هوای آفتابی و مناطق همچنان سرسبزش، پاییز با روزهای بارانی و طبیعت سراسر نارنجی خود و زمستان، با مناطق تمام سفید و آرامش خاص خودش از راه می‌رسند.

سرزمین یخ های جاویدان

با اینکه هر فصل از سال زیبایی‌های خاص خود را دارد و در زمان مناسب، از تماشای طبیعت آن لذت می‌بریم، روزهای سراسر سبز بهار، تابستان و لحظات تماما سفید فصل زمستان هستند که در هر لحظه از سال، تماشا کردن طبیعت آن‌ها برای اکثر ما، دل‌نشین و آرام‌بخش است. امروز و از قاب تورهای مجازی، قرار است به مناطق برفی و یخی و تماما سفید دنیا سفر کنیم. همراه ما باشید!

چند مکان معروف یخی در جهان

در این قسمت از تورهای مجازی مجله دلتا، از مناطق برفی و یخی برایس کنیون در آمریکا سفر خودمان را آغاز می‌کنیم و طی آن، به منطقه‌ برفی کلومونسکویه از روسیه، پارک ملی هاونگ‌لنگ در چین، دریاچه‌ یخی بایکال در روسیه و بیشتر سفر خواهیم کرد. یکی از مهم‌ترین مناطقی که طی این سفر قرار است به آن سر بزنیم، جزیره‌ گرینلند است.

گرینلند بزرگ‌ترین جزیره‌ دنیا است که در آمریکای شمالی واقع شده است. بیش از ۸۰ درصد زمین‌های این منطقه از برف و یخ شکل گرفته‌اند. نزدیکی گرینلند به قطب شمال، مزید بر علت شده تا این منطقه پرشده از برف باشد.

سرزمین وایکینگ‌ها

گرینلند تنها منطقه‌ قطبی این سفر نیست که به آن سر خواهیم زد. بندر نکو، آسترولاب و جنوب جورجیا از دیگر مناطق سفید و برفی مجاور قطب هستند که به سراغ‌شان خواهیم رفت. پس از آن، به نروژ می‌رویم و از دریاچه‌ آندروتنت دیدن می‌کنیم. در پایان نوبت به سرزمین وایکینگ‌ها یعنی ایسلند می‌رسد.

سرزمین یخ های جاودانی

البته که در جریان این سفر به سرزمین های برفی، مناطق برفی و بسیار زیبا و کوهستانی آلپ را فراموش نخواهیم کرد. در روزهای آتی درباره این موارد برای شما خواهیم نوشت.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به سنگ‌نوشته‌های ماداگاسکار، عجیب و ترسناک مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…