با سفید شیک پوش باشیم

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گاهی اوقات هوا آن‌قدر گرم است که لذت بردن از تابستان ممکن نیست! بنابراین یک مانتو سفید بهترین انتخاب برای استایل تابستان است.
مانتو سفید

در اواسط فصل تابستان هستیم و بی‌شک بهترین رنگ برای این فصل، سفید است و البته یکی از ضروری‌ترین آیتم‌ها برای کمد لباس یک خانم. هیچ چیزی مانند یک استایل سفید روحیه‌ تابستانی شما را تقویت نخواهد کرد. برای ست کردن مانتو سفید برای استایل خود با مجله دلتا بمانید.

مانتو سفید و ترکیب رنگ‌ها

پیدا کردن ترکیب‌های رنگی درست، اولین و مهم‌ترین قدم برای داشتن استایلی سفید، شیک و جذاب است. البته سفید رنگی خنثی است که به راحتی با رنگ‌های مختلف قابلیت ست شدن دارد و زیبایی خود را نمایان می‌کند.

ست کردن مانتو سفید

 

مشکی، آبی و قرمز بهترین و محبو‌ب‌ترین رنگ‌ها برای ترکیب کردن با سفید هستند. امسال رنگ‌های پاستلی جزو ترندهای فشن هستند و با رنگ سفید هم ظاهری بسیار جذاب دارند.

آبی، صورتی، نارنجی، بنفش، سبز و زرد پاستلی بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با یک مانتوی سفید در تابستان امسال خواهند بود.

پارچه مناسب مانتو سفید

تابستان است و یک دنیا انتخاب برای لباس‌های رنگی و استایل‌های شاد و پر انرژی. اما برای لذت بردن از این فصل باید پارچه‌های سبک و قابل تنفس از پیراهن گرفته تا مانتو را انتخاب کنیم.مثلاً:

  • پنبه

لباس‌های پنبه‌ای بهترین انتخاب برای فصل‌های گرم هستند. در عین قیمت مناسب، جنس نرم و سبک دارند، تنفس‌پذیر هستند و همچنین دسترسی به آن نیز آسان است.

مانتو سفید در تابستان

 

  • لینن

این جنس معمولا سفت‌تر از پنبه است اما به بدن شما نمی‌چسبد. رطوبت را جذب می‌کند، سریع خشک می‌شود در نتیجه شما را خنک و خشک نگه می‌دارد.

  • ریون

ریون پارچه‌ای جایگزین ارزان‌تر برای ابریشم است. الیافی بسیار نازک دارد که بهیک مانتوی سفید ویژگی تنفس‌پذیری و سبکی می‌دهد.

  • جین کاغذی

خود پارچه جین از پنبه‌ بسیار محکم تشکیل می‌شود؛ بنابراین سنگین‌تر است و برای فصل تابستان مناسب نیست. به همین علت، جین کاغذی، یک انتخاب و جایگزین عالی برای فصل تابستان خواهد بود.

سفید رنگی است که باعث می‌شود تمام جزئیات و ظرافت‌های استایل شما نمایان شوند.

ست کردن مانتو سفید

سفید برای موقعیت‌های مختلف مناسب است و شما هیچ نگرانی‌ای از این بابت نخواهید داشت. اما بررسی چند روش برای داشتن استایلی منحصر‌به‌فرد با مانتوی سفید خالی از لطف نیست.

ست خیابانی مانتو سفید

استایل خیابانی با مانتو سفید

برای یک استایل خیابانی شیک، دست شما بسیار باز است اما بهتر است برای مانتوی سفید شلوار جین کژوال و اسپرت‌ را را فراموش نکنید.

همچنین سعی کنید از اکسسوری‌های رنگی استفاده کنید. شال به رنگ‌های نارنجی، بنفش، سرخابی و کیف‌های رنگی می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

استایل رسمی با مانتو سفید

یک جفت کفش پاشنه بلند و یک کیف شیک، از اصلی‌ترین آیتم‌های استایل رسمی هستند.

می توانید از اکسسوری با طیف رنگی کرم و بژ هم برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

استایل رسمی سفید

مانتو سفید برای محل کار

فرقی نمی‌کند در چه فصلی از سال هستید، یک مانتوی سفید می‌تواند انتخابی خاص برای محل کار باشد به علاوه می‌توانید از مانتوهای کتی استفاده کنید.

یک شلوار پارچه‌ای مشکی، یک کیف دوشی و یک جفت کفش پاشنه‌دار، جذابیت استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه: حتماً خواندن مطلب پیراهن هاوایی ، انتخابی مناسب برای آقایان برایتان جالب خواهد بود

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۶:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…