مکان‌های تفریحی اصفهان

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همواره یکی از گزینه‌های سفر برای هر ایرانی شهر اصفهان و دیدن آثار تاریخی آن است. شاید بد نباشد که در کنار دیدن آثار تاریخی، مکان‌های تفریحی و شاد اصفهان را هم بشناسیم.
مکان های تفریحی اصفهان

اصفهان شهر تاریخ و فرهنگ و هنر است و بیشتر گردشگرانی که از این شهر زیبا بازدید می‌کنند، هدف‌شان دیدن جاذبه‌های تاریخی شهر است. اما باید بگوییم که تفریح در اصفهان گزینه‌ای است که می‌توانید برای سفرتان به نصف جهان روی آن حساب کنید. برای دیدن بهترین مکان های تفریحی اصفهان با ما در مجله دلتا همراه باشید.

کوه صفه

اگر از شلوغی‌های مرکز شهر اصفهان فاصله بگیریم و به سمت بلوار شهدای صفه برویم، به تفرجگاهی ناب و جذاب می‌رسیم که در میان مردم با عنوان کوه صفه شناخته می‌شود. این کوه به‌خاطر امکانات رفاهی و تفریحی و پتانسیل آن برای ورزش‌هایی همچون کوهنوردی، پیاده‌روی و سنگ‌نوردی محبوبیت زیادی نزد مردم دارد.

مکان های تفریحی

شهر رویاها

شهر رویاها، عنوان یک مرکز تفریحی ۱۷۰۰۰۰ متر مربعی در شرق اصفهان است که به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تفریحی کشور شناخته می‌شود. در این مجموعه جاذبه‌های متنوع تفریحی در دو فضای باز و سرپوشیده قرار گرفته‌اند و می‌توانند افراد را در هر رده سنی و با هر سلیقه‌ای و در چهارفصل سال سرگرم کنند.

سیتی‌سنتر

سیتی‌سنتر اصفهان، یک مرکز تجاری، تفریحی و توریستی است که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایران و بزرگ‌ترین مرکز خرید اصفهان شناخته می‌شود. سیتی‌سنتر امکاناتی نظیر هایپراستار، مجموعه سینماها، مرکز همایش‌های بین‌المللی، فودکورت، پارکینگ، موزه، شهربازی، مجموعه دانشگاه‌ها، نگارخانه، بزرگ‌ترین و مجهزترین سالن اسکواش کشور و… را در خود دارد.

پارک جنگلی ناژوان

ناژوان با وسعت ۱۲۰۰ هکتار در غرب شهر اصفهان قرار دارد. از گذشته به‌عنوان قطب گردشگری طبیعی شهر اصفهان شناخته می‌شد. در یکی از بهترین مکان های تفریحی اصفهان امکانات متعددی اضافه شده است. مانند باغ پرندگان، باغ پروانه‌ها، باغ خزندگان، آکواریوم، موزه صدف، مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، پل‌های پیاده‌روی متعدد، تله‌سیژ، امکانات قایقرانی و… به این مجموعه اضافه شد و آن را به یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های اصفهان تبدیل کرد.

مکان های تفریحی شاد

باغ جوان اصفهان

باغ جوان، از مکان های تفریحی اصفهان است که حدود ۳۰ هکتار مساحت دارد. در اینجا بیش از ۲۵ بازی هیجان‌انگیز انتظارتان را می‌کشد که برخی از آن‌ها در هیچ جای ایران وجود ندارند. سوارکاری تفریحی، کارتینگ، لیزرتگ، پینت‌بال، آرچری، یوروجامپینگ (پرش در آسمان)، روپ ادونچر، پارک بادی تنها بخشی از خوشگذرانی شما را در این مجموعه شامل می‌شوند.

پینت‌بال پرسپولیس

پینت‌بال بازی گروهی، مهیج و جذابی است که طرافداران زیادی دارد. در این بازی شما با شلیک گلوله‌های رنگی به تیم مقابل و انجام ماموریت مشخص، تلاش می‌کنید برتری خود را ثابت کنید و لحظات خوشی را با دوستان خود داشته باشید.

محله جلفا

محله جلفای اصفهان از محله‌های توریستی مشهور شهر است. این محله، منطقه‌ای تاریخی و ارمنی‌نشین است که به‌واسطه کلیسای وانک، زیباترین کلیسای اصفهان، گردشگران زیادی به سوی آن می‌روند. در اینجا با کافه و رستوران‌های جذاب و وسوسه‌انگیزی روبه‌رو می‌شوید.

پارک آبی آبسار

پارک آبی آبسار کار خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده فلات مرکزی ایران آغاز کرده است. ۱۳ سرسره روباز و تونلی، محوطه بازی‌های کودکان، سونا، رستوران و کافه، حمام ترکی، سالن بازی کامپیوتری و فوتبال صابونی، همه و همه در این پارک آبی جای گرفته‌اند.

تفریحی برای نوجوانان

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به چهل ستون صفویان، جاهای دیدنی اصفهان مراجعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

    ۵ عالی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…