خطرناک‌ترین جاده‌های ایران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خطرناک‌ترین جاده‌های ایران همواره باعث شده‌اند که آمار تصادف‌های جاده‌ای در ایران بالا باشد. با شناسایی این جاده‌ها می‌توانید بیشتر از جان خود محافظت کنید.
خطرناک ترین جاده های ایران

شناخت خطرناک ترین جاده های ایران می‌تواند به شما کمک کند در هنگام سفر و عبور از آن‌ها به‌دقت رانندگی کنید تا حافظ جان و سلامت خود باشید. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا ده مورد از این جاده‌ها را بشناسیم.

جاده چالوس

این جاده را می‌توان جزو خطرناک ترین جاده های ایران به حساب آورد زیرا هر ساله تعداد زیادی از مسافرینی که قصد سفر به شمال ایران را دارند، آمار زیادی از تصادفات را در این جاده ایجاد کرده‌اند.

جاده چالوس

جاده اهر – هریس – تبریز

این جاده که تبریز را به ۱۶ شهر شمالی متصل می‌کند نیز یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های ایران به‌شمار می‌آید. جاده هریس مناظر باشکوهی دارد. باید هنگام رانندگی دقت بیشتری به خرج دهید تا در حین مشاهده آن‌ها تصادف نکنید.

جاده تهران – سمنان – مشهد

این جاده بسیار صاف بوده و اصلا پیچ و خمی ندارد. در واقع علت خطرناک بودن آن نیز همین هموار و یکسان بودن آن است که باعث می‌شود راننده‌ها خوابشان ببرد.

اتوبان تهران – ورامین

یکی از بدترین جاده‌هایی که در طول زندگی مسافرتی خود می‌توانید تجربه کنید، اتوبان تهران ورامین است. این جاده چند سالی است که جزو خطرناک‌ترین جاده‌های خاورمیانه نیز به‌شمار می‌آید.

جاده سلفچگان

سلفچگان یکی از شهرهای استان قم است. در واقع به‌دلیل‌اینکه سلفچگان یک جاده ارتباطی بین راه‌آهن شمال به جنوب و شرق به غرب است، باعث شده تا این جاده نسبت به سایر جاده‌های ایران همواره شلوغ باشد.

جاده کرمانشاه – اسدآباد – همدان

جاده اسدآباد همدان نیز یکی دیگر از جاده‌های خطرناک ایران است. این جاده زیرساخت غیر استاندارد و مشکلاتی از این قبیل دارد. به همین دلیل جزو مرگبارترین جاده‌های ایران است.

جاده اسدآباد

جاده قوچان به سبزوار

محور قوچان به سبزوار که مشهد را به سبزوار متصل می‌کند حدود ۱۸۵ کیلومتر طول دارد. عبور کامیون‌های ترانزیتی که از کشور ترکمنستان به سمت تهران یا سایر شهرها در حرکت هستند این جاده را پرخطر کرده است.

مسیر تهران – قم به شیراز

این مسیر یک جاده طولانی به‌شمار می‌آید. به دلیل اینکه رانندگان موارد ایمنی را کمتر رعایت می‌کنند و خسته هستند، جاده‌ای خطرناک به‌شمار می‌آید.

جاده گلستان – بجنورد

جاده‌ای که بروجرد را به گلستان متصل می‌کند نیز بسیار خطرناک است. اگر از اهالی این منطقه درباره این جاده سوال کنید، حتما متوجه خواهید شد که به این جاده لقب جاده مرگ داده شده است.

جاده تهران – خوزستان

جاده تهران خوزستان نیز از جمله جاده‌های طولانی است که منجر به خستگی راننده‌ها و افزایش احتمال خواب‌آلودگی آن‌ها خواهد شد.

جاده تهران خوزستان

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به خطرناک‌ترین جاده‌های دنیا کجا هستند مراجعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…