ایده‌هایی ساده و کاربردی برای دکور آشپزخانه

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازسازی آشپزخانه یکی از اولین گام‌ها در بازسازی خانه است. آشپزخانه که در واقع قلب خانه است، جایی است که هر خانمی بیش‌ترین زمان خود را در آن صرف می‌کند.
بازسازی در آشپزخانه

بسیاری از افراد زمانی که قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارند، نمی‌دانند که باید کار خود را از کجا و چگونه شروع کنند. اصولا تغییر لوازم آشپزخانه اولین ایده‌ای است که به ذهن بیش‌تر افراد خطور می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به نکات بازسازی در آشپزخانه می‌‌پردازیم.

درب کابینت‌های آشپزخانه را رنگ کنید!

با استفاده از رنگ‌های مخصوص سطوح که با تکنولوژی جدید تولید شده‌اند، می‌توانید به راحتی هر سطحی را که می‌خواهید بدون نقص رنگ‌آمیزی کنید. تغییر دادن رنگ کنونی درب کابینت‌ها و انتخاب یک رنگ ترند و محبوب، تغییری چشم‌گیر و تاثیرگذار در ظاهر آشپزخانه ایجاد خواهد کرد.

تغییر دکوراسیون در آشپزخانه

دیوارها را فراموش نکنید

اکنون که شروع به رنگ‌آمیزی کابینت‌ها کرده‌اید، توصیه می‌کنیم که دیوارها را نیز فراموش نکنید. دیوارها نه تنها برای آشپزخانه، بلکه در تمام نقاط خانه به‌عنوان عنصری بسیار تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی به‌شمار می‌روند.

تغییر دکوراسیون در آشپزخانه

حتی بی‌روح بودن رنگ دیوارها در دلگیر شدن فضای خانه نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. مطمئن باشید که اگر هم‌ رنگ کابینت‌ها و هم رنگ دیوارهای آشپزخانه را تغییر دهید، احساس خواهید کرد که بازسازی کلی در آن انجام شده است.

کاشی‌ها در بازسازی آشپزخانه

آیا تا به‌ حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر دیوارهای آشپزخانه با کاشی پوشانده شده باشند رنگ آن‌ها را نیز می‌توان تغییر داد؟ شاید این کار به اندازه رنگ کردن درب کابینت‌ها ساده نباشد.

کاشی‌ها در بازسازی آشپزخانه

امروزه امکان رنگ کردن کاشی‌ها و حتی ایجاد طرح با شابلون‌های مخصوص نیز وجود دارد. همان‌طور که گفته شد، بدون هیچ‌گونه بازسازی می‌توانید با استفاده از رنگ‌های نسل جدید و مخصوص همه چیز را تغییر دهید.

دیوارها را تزئین کنید

شخصیت بخشیدن به آشپزخانه همیشه در ایجاد فضایی متفاوت تاثیرگذار خواهد بود. معمولا در آشپزخانه‌هایی که دارای متراژ کوچک هستند برای شخصیت بخشیدن به مکان از دیوارها استفاده می‌شود.

دیوارها را تزئین کنید

نصب تابلوهایی که سلیقه شما را به نمایش می‌گذارند و یا نصب عکس‌ها و تصاویر شخصی بر روی دیوارها می‌تواند به آشپزخانه شما کاراکتری منحصربه‌فرد ببخشد.

میز و صندلی آشپزخانه

اگر برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه بودجه کافی در اختیار دارید، به شما توصیه می‌کنیم که در صورت قدیمی شدن میز و صندلی‌های موجود در آشپزخانه آن‌ها را هر چه سریع‌تر تغییر دهید. استفاده از میز و صندلی چوبی به فضای آشپزخانه، گرما، آرامش و ظاهری شیک و زیبا خواهد بخشید.

بازسازی در آشپزخانه

جزئیات در بازسازی آشپزخانه

در نهایت تمام جزئیات موجود در آشپزخانه را از نظر گذرانده و با ایجاد تغییرات کوچک، تاثیراتی بزرگ ایجاد کنید. برای مثال دستگیره کابینت‌ها را در نظر بگیرید.

دستگیره‌های کنونی و قدیمی درب کابینت‌ها را باز کرده و دستگیره‌هایی شیک و جدید که به راحتی می‌توانید از فروشگاه‌های مخصوص خریداری کنید را به‌جای آن‌ها بر روی درب‌ها ببندید. این‌گونه آخرین تغییرات را در آشپزخانه جدید خود ایجاد خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چه رنگی برای خانه‌های کم‌نور مناسب است؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…