۳ انتخاب برای خوشبو ماندن در تابستان

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وقتی تابستان می‌رسد، استفاده از اسپری خوشبو کننده مناسب، مهم‌ترین دغدغه خانم‌ها و به اندازه استفاده از ضد آفتاب مهم و اساسی است.
اسپری

در تابستان درست مثل کرم پودر و ضد آفتاب، انتخاب خوشبو کننده (دئودورانت) مناسب هم خیلی مهم است. انتخاب اسپری و محصولاتی که بوی زیر بغل را می‌گیرند و خودشان هم رایحه خوبی دارند، گاهی دشوار است. اما، در این مطلب از مجله دلتا می‌توانید یک خوشبو کننده مناسب برای تابستان خود بیابید.

ضدعرق و دئودورانت

در ابتدا بهتر است فرق بین ضدعرق و اسپری دئودورانت را بدانید. دئودورانت‌ها از رطوبت جلوگیری نمی‌کنند اما ضدعرق ها این کار را می‌کنند.

ضدعرق‌ها زیر مجموعه دئو دورانت‌ها محسوب می‌شوند که با غدد عرق سر و کار دارند و پروسه عرق کردن بدن را کند می‌کنند؛ اغلب حاوی رایحه خوبی هستند و از رشد باکتری‌هایی که باعث بوی بد می‌شوند، جلوگیری می‌کنند.

نوع استفاده از این خوشبو کننده‌ها برای افراد مختلف متفاوت است. برای فهمیدن آن که چه نوع از آن‌ها خوشبو کننده مناسبی برای تابستان شماست، این مطلب را تا انتها بخوانید.

اسپری دئودورانت و ضد عرق‌های جامدی هم وجود دارند که هیچ اثری روی لباس مشکی باقی نمی‌گذارند و برای تابستان بسیار مناسب هستند.

  • دئودورانت پودری

رایج ترین نوع اسپری دئودورانت، نوع پودری آن است و معمولاً سفید جامد است. مشکل استفاده از این نوع خوشبو کننده‌ها این است که اگر لباس شما تیره یا مشکی باشد آن را خراب می‌کند.

اما خوشبو کننده و ضد عرق‌های جامدی هم هستند که هیچ اثری روی لباس مشکی باقی نمی‌گذارند. اگر زیاد عرق می‌کنید، این نوع دئودورانت دقیقاً مناسب شماست.

اسپری خوشبو کننده تابستان

  • دئودورانت اسپری

خوشبختانه افشانه‌های متنوعی در بازار وجود دارد. این نوع اسپری، موقع تماس با پوست حس خشکی دارد، به لباس منتقل نمی‌شود و حتی بعد از یک تمرین ورزشی خسته کننده، به شما بوی تازگی و طراوت می‌دهد.

  • دئودورانت کرمی
دئودورانت کرمی انتخاب مناسبی برای زنان حامله یا کسانی است که به دنبال محصولات طبیعی هستند. برای بیشتر افراد, انتخاب این نوع خوشبو کننده یا بو زدا کاملاً مناسب تابستان آن‌ها است. می‌توانید از آن حتی برای مدت طولانی استفاده کنید.
پیشنهاد مطالعه: حتماً خواندن مطلب تفاوت دئودورانت با عطر در مجله دلتا برایتان جالب خواهد بود.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۵:۲۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…